Cóż ciekawego zo zapiekacza sandwitchów w przerwie w pracy??

31. Data: 2006-01-05 21:48:25

Temat: Re: Cóş ciekawego zo zapiekacza sandwitchów w przerwie w pracy??
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 5 janvier 2006 ? 19:24:15, dans <dpjnps$ifs$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> A co z tymi potrawami które zostaly przytoczone przez Kota?

> pozdr.
> Basia

Serow miekkich mozna uzyc do wszystkiego. Ale przyjedz do Francji i
poszukaj w knajpach tarty z brie... lepiej wez dluzszy urlop ;)

ps. w sumie jest jedna potrawa tradycyjna francuska uzywajaca
miekkiego sera : tartiflette. Teraz mi wrocilo do glowy. Ale to
naprawde jedyna.

Przypuszczam ze po prostu francuski brie czy camembert jest
wystarczajaco dobry "na zimno"...

Ewcia

--
Niesz

32. Data: 2006-01-06 15:22:47

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

>A babeczki czekoladowe z czekoladą i Brie na gorąco?
>pozdr. Jerzy

Tego nie znalam... Naprawde cos takiego istnieje ??? Musze poszukac ;)

Kot

33. Data: 2006-01-06 15:23:08

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

>Le jeudi 5 janvier 2006 ŕ 17:54:41, dans <4...@g...pl> vous écriviez
:

>A przepis jakis daja ?

Na takie z brie nie podaja, niestety...

>A od kiedy to crottin jest miekkim serem ?

Hmmm, pisza o nim, ze jest "ferme", nie "dure"...

Kot

przemiał ziarna
pomidory
zapracuj na swój internet