kpiny

71. Data: 2014-02-08 09:38:03

Temat: Re: Cuius religio , eius regio
Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-08 05:08, Chiron pisze:

> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Twierdzisz, że to ja sprowadzać mam dyskusję do pyskówki. No a ja czekam
> tylko na jakiś argument- żeby móc się odnieść. Proszę wskazać na takowy-
> jeśli istnieje

No ale dałem ci przecież. Sprowadziłeś postawę Hanki do antykościelnej
krucjaty, z czym się nie zgodziłem wskazując alternatywny sposób
postrzegania sytuacji.

Dębska

72. Data: 2014-02-08 12:24:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No ale dałem ci przecież. Sprowadziłeś postawę Hanki do antykościelnej
> krucjaty, z czym się nie zgodziłem wskazując alternatywny sposób
> postrzegania sytuacji

Nie należę do osób lubiący "palić głupa". Nie mam też problemu z przyznaniem
komuś racji- jeśli uznam, że się myliłem. Przeczytałem sobie to spokojnie-
Hanka wylała żółć WYŁĄCZNIE. Jeśli było by inaczej- nie stosowała by
inwektyw.No bo nie dość, że pisze KRK z małej litery (brak szacunku i wbrew
regułom polskiej pisowni)- to nie podaje żadnego argumentu, niczego- z czym
można by dyskutować. Następnie gładko przechodzi na Jana Pawła II twierdząc,
że coś zamiatał pod dywan. No ale nie pisała, co_konkretnie. Stwierdza-
całkiem w "odlocie", że nikt Jej nie zmusi do szanowania Kościoła i zmarłego
Papieża- tak, jakby ktoś Hankę zmuszał.do tegoż.
Teraz Ty piszesz dla mnie niezrozumiale, jakoby Kościół (pisząc z małej,
więc albo chcesz okazać szacunku brak- albo- li też brak znajomości zasad
ojczystej pisowni) nie uznawał dyskusji i oto tu Hanka nie mogąc dobić się
do kogoś, z kim mogła by podyskutować- wylewa tu swą żółć.
Zaiste- powiadam Ci- nie kumam tego ni w ząb. I to nie żart.

--

Chiron

73. Data: 2014-02-08 13:10:45

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-02-08 12:24, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Nie mam też problemu z przyznaniem
> komuś racji- jeśli uznam, że się myliłem.

Uznawam, że najczęściej tu pies leży. W ogóle, nie tylko u Cię

74. Data: 2014-02-08 14:59:27

Od: Margarita <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Czyli dziury w drogach a kler zapierdala nasze pieniądze, atak na złodzieja Hanka
prowadzi, to rozumiem że mogę ci chałupe wyczyści tak, bo to już moje tak?

75. Data: 2014-02-08 15:00:06

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-08 12:24, Chiron pisze:
> [...]
> komuś racji- jeśli uznam, że się myliłem. Przeczytałem sobie to spokojnie-
> Hanka wylała żółć WYŁĄCZNIE. Jeśli było by inaczej- nie stosowała by

Możliwe, ale ja z tą żółcią nie polemizowałem :)

> [...]
> do kogoś, z kim mogła by podyskutować- wylewa tu swą żółć.
> Zaiste- powiadam Ci- nie kumam tego ni w ząb. I to nie żart.

To postaram się jaśniej. Chodzi o zło. Podmiotem jest zło. Niektórzy
widzą zło pod postacią kościoła, inni pod postacią Owsiaka, jeszcze inni
pod postacią żydomasonerii. Jeśli uważasz że Hanka nie zostawia pola do
dyskusji - ok - nie dyskutuj z nią. Ale odpisałeś mi że nie ma pola do
dyskusji - rozumiem że nie ma pola do dyskusji ze mną o tym o czym JA
napisałem. Zdziwiło mnie to, ale wołami Cię nie zaciągnę :)

Co do kwestii kościoła przez małe ka w moim wydaniu, nie będę
tłumaczył. Nie mam serca odbierać Ikselce sensu jej życia w tym wątku ;)

Dębska

76. Data: 2014-02-08 15:36:20

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2014-02-08 12:24, Chiron pisze:
> To postaram się jaśniej. Chodzi o zło. Podmiotem jest zło. Niektórzy
> widzą zło pod postacią kościoła, inni pod postacią Owsiaka, jeszcze inni

są i tacy - co przypominają, iż obraz (zło i dobro) jest
w oczach/umyśłe odbiorcy

Czyli są tacy co widzą dobro, które pobłądziło i są tacy
którzy widzą zło w jego rozkwicie. Ale to co widzą
to jakby świadczy najbardziej o tych, którzy dzielą
się wizjami.

A jak jesteśmy przy dzieleniu to mamy : dziel i rządź
Czyli by wykonac prace trzeba np. zgroamdzić
ładunek w kondensatorze (dziel) by potem
użyć go swych celów w wybranym miescu
i momecie ( rządź ). Takich osi podziału jest
(jak sam wymieniłeś) conajmniej kilka i te
ładunki/emocje są wokół nich konsekwentnie
gromadzone by dać organizatorom tej gry
energie dla realizacjii swych celów.

Nie mam zamiaru się tu po rzadnej stronie
opowiadać - czyli podnosić polaryzacji -
to tylko refleksja na marginesie :)))

77. Data: 2014-02-08 15:58:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskusji - rozumiem że nie ma pola do dyskusji ze mną o tym o czym JA
> napisałem. Zdziwiło mnie to, ale wołami Cię nie zaciągnę :)
Czyli: podmiotem jest kościół (czyli budynek- skoro upierasz się przy małej
literze). I jawi Ci się jako jakieś immanentne zło? A z jakiego powodu?

> Co do kwestii kościoła przez małe ka w moim wydaniu, nie będę tłumaczył.
> Nie mam serca odbierać Ikselce sensu jej życia w tym wątku ;)

No ale tu nie o Iksełkę chodzi- tylko o to, czemu piszesz z małej litery?

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

78. Data: 2014-02-08 16:01:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 08 Feb 2014 15:00:06 +0100, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> [...]
>
> Co do kwestii kościoła przez małe ka w moim wydaniu, nie będę
> tłumaczył. Nie mam serca odbierać Ikselce sensu jej życia w tym wątku ;)

Aleś się bez tego serca rozpisał 33333-]
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

79. Data: 2014-02-08 16:15:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Feb 2014 15:58:27 +0100, Chiron napisał(a):

> No ale tu nie o Iksełkę chodzi- tylko o to, czemu piszesz z małej litery?

Ważne, że "Dębska" pisze prawidłowo, to i tak dużo wie...

80. Data: 2014-02-08 18:00:23

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-08 15:58, Chiron pisze:

> [...]
> Czyli: podmiotem jest kościół (czyli budynek- skoro upierasz się przy
> małej literze). I jawi Ci się jako jakieś immanentne zło? A z jakiego

Widzę, że nie jesteś zainteresowany dyskusją z tym co napisałem. A niech
to Świątynia kościoła trafi !!

;)

Dębska

Do piweczka :-)
pies umiera, pralka zdyha, za ile lat komputer będzie umierał?
I znowu szkodzą, każde katolickie zachowanie jest tylko po to aby wszystkim zaszkodzić.
jak stwierdzic, co jest prawda?
Papież