Re: Czajnik elektryczny 0-PL

Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Mon, 4 May 2015 03:41:46 -0700 (PDT)
Subject: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
From: k...@g...com

W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 12:12:40 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
przepalających się co pól roku pancernych socjalistycznych grzałek stanie się jasna i
przejrzysta.

> Biorę poprawkę - na to, że Ty sam notorycznie żyjąc w kłamstwie w naturalny dla
siebie
> sposób nie potrafisz inaczej widzieć innych.
>
> Są ludzie, co PO PROSTU nie kłamią, PO PROSTU nie jest im kłamstwo do niczego
potrzebne.
> Tym bardziej nie widzą sensu kłamania w sprawie głupiej grzałki. TY akurat
najwidoczniej ten sens widzisz.
> Odczuwam wielką przyjemność, że nie należę do Twojego targetu, a Tobie współczuję,
najzwyczajniej. Musi być paskudne i podłe takie życie - w ciągłych podejrzeniach o
kłamstwo wobec całego swiata.

> --
> XL
> Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!
> http://wpolityce.pl/smolensk/241048-rozwalic-prawde-
w-drobny-mak-kolejna-smolenska-wrzutka-tym-razem-wie
cej-niz-szpetna-po-prostu-haniebna

Zapewne zauważyłaś że nie prowadzę z tobą dyskusji. Ale czasami trzeba odpisać.
Szukasz jakiegoś sensu. Z mojego punktu widzenia zastanawiam się jaki jest sens
nawijać innym makaron na uszy. Ty go nawijasz przy każdej okazji. Może idź się
przebadaj na głowę. Z tymi grzałkami jak i z wieloma innymi tematami zwyczajnie
bezinteresownie kłamiesz. Możesz nie silić się na odpowiedź. Nie odpiszę jaka by nie
była. Nie mam ochoty żeby ktokolwiek kojarzył że coś ci odpisałem.