Czarna prognoza dla Europy.

21. Data: 2017-07-11 13:51:45

Temat: Re: Czarna prognoza dla Europy.
Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 lipca 2017 20:31:33 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
asson

> Ja zrozumiałem co on powiedział. A ty nie. I jak widać nie tylko ty :)
> I jakoś nie usłyszałem, że sobie nie radzą, lecz co robić, żeby "ich
> praca była (czy mogła być) bardziej efektywna".
>
> Więc nie rżnij głupa i daj linka do źródła:
> "Szef szwedzkiej policji Dan Eliasson przyznał w publicznej telewizji,
> że funkcjonariusze nie są już w stanie powstrzymać chaosu, który
> opanował kraj. Jego słowa są cytowane przez dziesiątki portali
> internetowych"

https://www.svtplay.se/klipp/14197188/eliasson-hjalp
-oss-hjalp-oss

Swedish National Police Commissioner Dan Eliasson has begged the government for help
as the number of no-go zones has risen from 55 to 61 in only one year.

"Help us, help us," Eliasson said at a press conference on the subject of the rising
levels of crime and criminal networks in Sweden.

22. Data: 2017-07-11 13:53:44

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Help us, help us," Eliasson said at a press conference on the subject of the
rising levels of crime and criminal networks in Sweden.

No i tych stref "no go" czy coś podobnego, co to ich ni ma, teraz jest więcej:)

Ciekawe czy te strefy były 10-15 lat temu?

23. Data: 2017-07-11 14:20:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-11 o 13:51, Bytomir Kwasigroch pisze:

> [...]
>
> "Help us, help us," Eliasson said at a press conference on the subject of the
rising levels of crime and criminal networks in Sweden.

A teraz się dowiedz o jaką pomoc mu chodziło (Było już w tym wątku...)

A teraz nie rżnij głupa i daj linka do źródła:

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2017-07-11 14:25:53

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 lipca 2017 13:53:46 UTC+2 użytkownik Bytomir Kwasigroch napisał:
rising levels of crime and criminal networks in Sweden.

> No i tych stref "no go" czy coś podobnego, co to ich ni ma, teraz jest więcej:)
>
> Ciekawe czy te strefy były 10-15 lat temu?

http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/w-szwecji-pojawily
-sie-nowe-strefy-no-go
Od 2015 z 15 zrobiło się 23 w samym Sztokholmie. 55 w całym kraju.

Polska dla Polaków
Świątynia diabła - widział kto?
Niezły film dzisiaj widziałem...
Wizyta prezydenta Trumpa w Polsce