Czarne... myśli.

141. Data: 2020-06-25 08:32:18

Temat: Re: Czarne... myśli.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2020 o 00:25, XL pisze:

> Jak to mają?

No mają, mają.

> To niech Twój sąsiad upomni się ,,z urzędu" o spadek po Tobie
> albo o Twój samochód. Jeżeli nie napiszesz testamentu lub nie zrobisz
> notarialnej darowizny, nic z tego. Nie ma powodu, aby ktokolwiek mógł z
> urzędu dziedziczyć majątek po osobie, z którą akurat w momencie jej śmierci
> łączyło go jedynie łóżko i/lub (nawet wielkie) uczucie.

> WYMÓG TESTAMENTOWY LUB WYMÓG NOTARIALNEJ DAROWIZNY dotyczy wszystkich
> obywsteli równo, bez względu na orientację seksualną. Niby dlaczego akurat
> HOMOSEKSUALIŚCI mają mieć lepiej, niż ludzie heteroseksualni, tak samo
> [...]

Osoby homoseksualne nie mają możliwości zakomunikowania światu, że to
_nie_  jest jedynie łóżko, jedynie zakochanie, jedynie sąsiad.

I dlatego muszą robić testament. I muszą płacić podatek od spadku.
Chociaż de facto są najbliższymi sobie osobami, żyją jak mąż i żona,
razem dopracowali się majątku.

Np. po śmierci partnera dostajesz w spadku połowę _swojego_ mieszkania
wartą dajmy na to 200.000 i musisz zapłacić ok. 40tys podatku.

A matka siedzi z tyłu.

Pieprzenie od czapy.

Ewa

142. Data: 2020-06-25 09:14:18

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2020 o 23:06, FEniks pisze:

> Nie tylko o notariusza chodzi, ale np. też kwestie podatkowe. Ludzie
> żyjący w małżeństwie w razie śmierci jednego z małżonków są zwolnieni
> z podatku od spadku jako najbliższa rodzina . Osoby homoseksualne,
> które faktycznie prowadziły wspólne gospodarstwo i razem dopracowały
> się jakiegoś majątku, są pozbawione możliwości skorzystania z ulgi
> podatkowej. I nie pomoże tu żaden testament.
>
> Ewa

Konieczność odwiedzania notariusza to oczywiście tylko jeden z
przykładów na to że ruch LGBT nie powstał dla czyjegoś widzimisię,
fanaberii itd a z racjonalnych potrzeb.

143. Data: 2020-06-25 09:16:09

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> Tak uważam.

Przykro mi to pisać, ale Ty nie chcesz widzieć prawdy i faktów.
Proponuję się wczuć np w rolę Biedronia  rolę oznajmić - nic do (tfu)
państwa nie mam ponieważ traktuje mnie ono dobrze i na równi z innymi
Polakami.

> [...]
> przekazywać - mają do tego identyczne narzędzia: notariusza i odpowiednie
> umowy oraz testament. Gdzie Ty widzisz nierówność?

Mówimy o związkach małżeńskich i tym jakie one niosą przywileje ludziom
zawierającym je. Tymczasem odmieńcy są pozbawieni takiego prawa. Raczej
na pewno im nie idzie o możliwość odbycia głupawej ceremonii zaślubin
przy świadkach a tylko o stan prawny  bycia w takim związku,. Czyli cała
gama korzyści dla związku "tradycyjnego" i całkowity brak rozwiązań dla
innych. Czym oni niby są gorsi, np nie płacą podatków że (tfu) państwo
ma ich zwyczajnie za gorszych, w obowiązkach wobec tego szamba są równi,
natomiast w prawach to już nie.

> Nie ma żadnej dyskryminacji.
> Jak wyżej napisałam.

No tak - pedał=heteryk..

> [...]
> I Konstytucja przed takim niebezpieczeństwem nasze rodzinne mienie chroni.
> Czyli robi to, co powinna. I nie ma tu mowy o żadnej dyskryminacji.

Nie bardzo rozumiem o co chodzi w powyższym tekście. Wiem tylko jedno -
to na pedałach żerują "normalni" chcąc ich bezkarnie okradać z dorobku
życia.

144. Data: 2020-06-25 09:16:51

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2020 o 22:39, m...@g...com pisze:

> To jak teraz zwać "Kraj Tulipanów"?
> ---
> Krajem lgbtuli ;P

Czyli wolnych ludzi i obywateli.

145. Data: 2020-06-25 09:17:46

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2020 o 00:27, XL pisze:
> [...]
schodnie

> Tak, jak chce być nazywany. I PAMIĘTAĆ O NIDERLANDACH JAKO PAŃSTWIE
> POSTKOLONIALNYM.

Także dla Polaków to teraz Niderlandy? Właśnie naszła mnie pewna
refleksja - dlaczego Polska od praktycznie zawsze lgnie do szumowin i
bandytów. Jest trochę "porządnych" krajów w tym świecie, jednak my
garniemy się nie do nich a do czyszczenia butów największym zakałom
ludzkości.

146. Data: 2020-06-25 10:09:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> bandytów. Jest trochę "porządnych" krajów w tym świecie, jednak my
> garniemy się nie do nich a do czyszczenia butów największym zakałom

Który to taki ,,porządny"?
I komu ,,czyścimy"?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

147. Data: 2020-06-25 10:14:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> To jak teraz zwać "Kraj Tulipanów"?
> ---
> Krajem lgbtuli ;P

Ano. Od ,,lgbt ULI". Aż się tam od nich ROI. Z całego świata zjeżdżają.
Jeszcze trochę, a hetero wyjadą.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

148. Data: 2020-06-25 14:01:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> Czyli wolnych ludzi i obywateli.

Wolnych. Od normalności.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

149. Data: 2020-06-25 14:53:41

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2020 o 14:01, XL pisze:

> Wolnych. Od normalności.

Pytanie o tą normalność, choćby w kontekście zbliżających się "wyborów"?

150. Data: 2020-06-25 14:55:05

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2020 o 10:09, XL pisze:

> Który to taki ,,porządny"?
> I komu ,,czyścimy"?

Że wymienię Indie, Jugosławię czy wschodnio część Ukrainy. Sama pisałaś
o "państwach postkolonialnych", ja dokładam dodatek - aktualnie
kolonialnych. Takie to państwa że tubylcy mogą usłyszeć o nich w
kontekście cen gazu - "od ruska był przeraźliwie drogi" - ile kosztuje
alternatywa z za oceanu - "tajemnica handlowa". Zdaje się że to
pucowanie zakałom  butów sprawia nam nie tylko wielką radochę ale i
szczęście.

Jak rozmawiac z gazebo i kviatovom...
Państwa faszystowskie
Czarna strona Księżyca.