Czarne... myśli.

151. Data: 2020-06-25 15:04:59

Temat: Re: Czarne... myśli.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> Że wymienię Indie, Jugosławię czy wschodnio część Ukrainy.

Ale że ,,porządne", czy że im ,,buty czyściny"?

> Sama pisałaś
> o "państwach postkolonialnych", ja dokładam dodatek - aktualnie
> kolonialnych. Takie to państwa że tubylcy mogą usłyszeć o nich w
> kontekście cen gazu - "od ruska był przeraźliwie drogi" - ile kosztuje
> alternatywa z za oceanu - "tajemnica handlowa". Zdaje się że to
> pucowanie zakałom  butów sprawia nam nie tylko wielką radochę ale i
> szczęście.

Coś rozwlokłeś temat, a ja zadałam BARDZO konkretne pytanie:
Które to te ,,porządne", a którym ,,buty czyścimy".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

152. Data: 2020-06-27 00:47:51

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-25 09:16, trybun wrote:

> [...]
> na pewno im nie idzie o możliwość odbycia głupawej ceremonii zaślubin
> przy świadkach a tylko o stan prawny  bycia w takim związku,. Czyli cała
> gama korzyści dla związku "tradycyjnego" i całkowity brak rozwiązań dla
> innych. Czym oni niby są gorsi, np nie płacą podatków że (tfu) państwo
> ma ich zwyczajnie za gorszych, w obowiązkach wobec tego szamba są równi,
> natomiast w prawach to już nie.

> No tak - pedał=heteryk..

> Nie bardzo rozumiem o co chodzi w powyższym tekście. Wiem tylko jedno -
> to na pedałach żerują "normalni" chcąc ich bezkarnie okradać z dorobku

Zauwaz, ze zwiazki 'tradycyjne', jak to ladnie ujoles, maja okreslone
przywileje, w tej spolecznosci, poniewaz dostarczajom tej spolecznosci
'nowych czlonkow'.

153. Data: 2020-06-27 00:52:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-25 09:14, trybun wrote:

> Konieczność odwiedzania notariusza to oczywiście tylko jeden z
> przykładów na to że ruch LGBT nie powstał dla czyjegoś widzimisię,
> fanaberii itd a z racjonalnych potrzeb.

Ruch LGBT powstal jako synteza teori krytycznej...

//polecam uwadze historie nowego marksizmu:

https://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-01-07-A
NTYKULTURA-POJECIA-GENDER.html

//i tu:

https://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-00-00-A
NTYKULTURA.html

"ETAP I - CUDOWNA BROŃ ANTYKULTURY 1927-1936"

"Pierwszy etap historii antykultury obejmuje poszukiwanie nowej broni
zdolnej rozsadzić istniejący system społeczno-ekonomiczny. Jakkolwiek
dla opracowania nowej ideologii stworzono Instytut Badań Społecznych we
Frankfurcie nad Menem, najważniejszego odkrycia dokonano w Wiedniu."

"ETAP II - TEORETYCZNE UZASADNIENIE 1936-1950"

"W koncepcji zrewidowanego marksizmu miejsce proletariatu przemysłowego
zajęła młodzież, miejsce kapitalisty zajął społeczny system psychicznego
zniewolenia i rodzina jako narzędzie tego systemu. Materializm
dialektyczny uzasadniający nieuchronność rewolucji proletariackiej
okazał się zbędny, a nawet głęboko szkodliwy. Konieczne była nowe
wyjaśnienie wadliwości rzeczywistości społecznej i wynikająca z niego
nowa taktyka walki. "

itd...

154. Data: 2020-06-27 01:08:45

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-24 14:07, trybun wrote:

> Zdaje się że Petra dużo rzeczy czy spraw nie rozumie.. Ta jej "walka" z
> faszyzmem najlepszym tego przykładem..

Nie rozumie, ale wiernie 'jedzie' w/g instrukcji ze skryptu...

"Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich faszystami,
nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco często
powtarzane, stanie się faktem w opinii publicznej".

//tylko, czasem skrypt siem zacina :)))

https://www.facebook.com/LeszekZebrowskiNSZ/photos/r
zecz-o-stalinowskiej-dyrektywieleszek-%C5%BCebrowski
prawie-dwa-i-p%C3%B3%C5%82-roku-temu-3-gru/557620770
955845/

155. Data: 2020-06-27 01:17:26

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-25 14:53, trybun wrote:

> Pytanie o tą normalność, choćby w kontekście zbliżających się "wyborów"?

Oficjalnie to krolewstwo... Koninkrijk der Nederlanden i wszyscy tam, z
punktu widzenia prawa miedzynarodowego, to poddani.

Ponadto tzw. Holandia posoada nadal oficjalnie terytoria zamorskie i
znaczne wplywy postkolonialne w Afryce i na Malajach.

156. Data: 2020-06-27 01:18:44

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-25 14:55, trybun wrote:

> [...]
> alternatywa z za oceanu - "tajemnica handlowa". Zdaje się że to
> pucowanie zakałom  butów sprawia nam nie tylko wielką radochę ale i

Tu nie idzie o szczescie tylko o "14 punktow Wilsona"...

157. Data: 2020-06-27 01:52:27

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-24 22:54, FEniks wrote:
> [...]

1)

> Chyba nie doceniasz młodzieży. Poza tym nie tędy droga, żeby zabraniać,
> a raczej odwrotnie - pokazywać, co naprawdę wartościowe.

2)
> Myślę, że jest wręcz przeciwnie - to nie "obleśne lewactwo" (cokolwiek
> się pod tym kryje) próbuje trzymać kontrolę nad tym, co ma, a co nie ma
> się podobać. Głosy krytyki i świętego oburzenia słychać zazwyczaj z tej
> drugiej strony. Mam nazwać ją dla równowagi obleśnym prawactwem?

3)
> To chyba nie tak.  "Opakowania zastępcze" były raczej wynikiem braków
> materiałowych, jak i też braku konieczności upiększania towarów, na
> które popyt znacznie przewyższał podaż. I w sumie nie widzę w tym nic
> złego. W każdym razie jest to zgodne z dzisiejszym trendem "zero waste".
> ;-)

4ski&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ve
d=2ahUKEwjV2q_L5JbqAhXGwMQBHQV0DfYQ_AUoAXoECBAQAw&bi
w=1352&bih=637

4)
> A warto linkować?
>
> Wiesz, te wystawy są zazwyczaj ograniczone do konkretnej przestrzeni.
> Można na nie nie chodzić, nie kupować biletów do tych muzeów czy
> galerii. A w środkach wyrazu nie odbiegają za bardzo od billboardów
> organizowanych przez tzw. ruchy prolife, bez ostrzeżenia, na
> skrzyżowaniach, przed szpitalami, szkołami itd.

8320/photo/1

5)
> Młoda dama nie wygląda na zażenowaną.
>
> Ewa

ad1:
Niestety, ale propagacja Kultury odbywa siem wylacznie pod przymusem.
//pisal o tym jeden taki, pod tytulem: "Das Unbehagen An Der Kultur".

ad2:
Ale, chyba nie masz na mysli tych biednych dzieci taplajoncych sie w
blocie pod haslem: 'robta co chceta'...?

ad3:
To bylo celowe dzialanie...

//tu siem ktos napracowal:

https://www.iwp.com.pl/historia_polskiego_wzornictwa

//waste bylo takie samo, jak przy produkcie, ktory szedl na export...

ad4:
Wlasnie... To bardzo grozna metoda, zohydzania ludzkiego wnetrza. Dziala
podswiadomie, (jak ten caly, psychoanalityczny nowy_marksizm), w taki
sposob, ze niektorzy, nie rozumiejacy tego, psychologicznego mechanizmu
same ulegajom temu zohydzenie i zupelnie nieswiadomie stajom siem
propagatorami owej ohydy...

ad5:
Mloda dama wyglada, jak by zabraklo jej w swiadomosci odekwatnej do
sytuacji reakcji...
Jest jednak nadzieja...
U heteroseksualnych osob, podczas ogladania homoseksualnych scen, czy
akcji, uaktywniajom siem te same obszary, ktore uaktywniajom siem
podczas ogladania klebowiska robactwa w psujacym siem mniensie.
//jak znajde link to podesle...

158. Data: 2020-06-27 02:16:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Zauwaz, ze zwiazki 'tradycyjne', jak to ladnie ujoles, maja okreslone
> przywileje, w tej spolecznosci, poniewaz dostarczajom tej spolecznosci
> 'nowych czlonkow'.

Dlatego kiedyś ci niedostarczający bez wzgledu na orientację hmmm....
penisa, płacili bykowe. A dzisiaj nie płacą, a i tak w głowach im się
przewraca, jacy to są ,,pokrzywdzeni".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

159. Data: 2020-06-27 02:52:24

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-27 02:16, XL wrote:

> Dlatego kiedyś ci niedostarczający bez wzgledu na orientację hmmm....
> penisa, płacili bykowe. A dzisiaj nie płacą, a i tak w głowach im się
> przewraca, jacy to są ,,pokrzywdzeni".

Wielu z nich juz rozumie, ze zostali wykorzystani przez postempactwo...

160. Data: 2020-06-27 07:24:00

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 czerwca 2020 23:44:52 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
> HISTORIĘ!
> 3) Przemysł rozwinął się w białej Europie - ZLIKWIDOWAĆ
> RASISTOWSKI PRZEMYSŁ i przy okazji (a co!) Europę!
> 4) Literatura światowa to w 90% dzieła białych - SPALIĆ DZIEŁA BIAŁEJ
> RASISTOWSKIEJ LITERATURY!
> 5) Komitet Noblowski praktycznie pomija czarnoskórych w przyznawaniu nagród
> - ZLIKWIDOWAĆ RASISTOWSKĄ NAGRODĘ NOBLA!
> .
> .
> .
>
> 1123) ... i wracamy na drzewa, Afryka czeka!

1. Co do punktu 2 to mam obiekcje, ale oczywiście nie ma to nic wspólnego z
wymazywaniem historii.
2. Co do punktu 5, to przyznawanie nagrody Nobla w dziedzinie literatury osiągnęło
już dno całkowite, ale nie uważam, że trzeba ją likwidować, lecz że Polska na
przykład już sporo lat temu powinna zstąpić tą szowinistyczną moralnie i
światopoglądowo nagrodę taką, która jest uczciwa i służy, jeśli już nawet nie
prawdzie, jeśli już nawet i nie całemu światu, to przynajmniej kunsztowi poetyckiemu
bez względu, czy coś jest prozą czy wierszem pisane.
3. Nie obserwowałem jak się sprawy mają z nagrodą Nobla w naukach ścisłych; mam
jednak nadzieję, że nie tak, jak w literaturze.

pozdrawiam,
jacek

Jak rozmawiac z gazebo i kviatovom...
Państwa faszystowskie