Czarne... myśli.

211. Data: 2020-06-28 16:12:49

Temat: Re: Czarne... myśli.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/06/2020 o 13:51, XL pisze:

> I ,,oceniać" ?

bo moge, Jestem ponad toba

--
gazebo

212. Data: 2020-06-28 19:50:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> bo moge, Jestem ponad toba

A ja mam klapkę na muchy.
Pac!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

213. Data: 2020-06-28 20:15:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/06/2020 o 18:50, XL pisze:

> A ja mam klapkę na muchy.
> Pac!

na oczy to masz, uwazaj, sciana, jeb, no rozpierdolilas Mnie, przyznaje,
Uchachalem sie

--
gazebo

214. Data: 2020-06-28 20:28:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> na oczy to masz, uwazaj, sciana, jeb, no rozpierdolilas Mnie, przyznaje,
> Uchachalem sie

Ble. Flaki ci wyszły z tego uchachania.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

215. Data: 2020-06-28 20:59:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/06/2020 o 19:28, XL pisze:

> Ble. Flaki ci wyszły z tego uchachania.

Chcesz znać prawdziwy powód dla którego większość ludzi nie czyta
książek? Bo są PROŚCI... Nie wierzą, że miliony dolarów mądrości może być
zamknięte w miękkiej okładce za 12 dolców. Mylą się! Cholernie się mylą!

--
gazebo

216. Data: 2020-06-29 02:57:45

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-28 02:47, XL wrote:

> A Bosak ten pomysł wykorzystał o skorzystał :-)

> Abo w długim pisie :-))

To jeszcze nie czas Bosakow... Gdzies tak za 15, moze 20 lat, bendom
rzondzic w Polsce.

217. Data: 2020-06-29 03:24:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-28 11:25, Kviat wrote:

> ...jak mają żyć inni ludzie, a nie oni sami.
> Wiem, że religianci lubią jak ktoś za nich decyduje i w pale im się nie
> mieści, że można się nie wpierdalać z brudnymi butami do cudzego życia.

Nikt ci nie kaze chodzic do Kosciola... narazie...!

//moze, kiedys, gdy oblesne levactwo zrobi siem bardziej natarczywe, to
bendziesz na bacznosc kopytami trzaskal przed biskupem...

218. Data: 2020-06-29 03:33:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-28 09:24, trybun wrote:

> Czyli tradycyjnie bijemy murzynów i wszystko jest ok... ;-)

//ale, nic podobnego... Polak, Murzyn, dwa bratanki... :)

Polska i Polacy, w okresie najwienkszych wojen religijnych wykazala
siem, ze jest znacznie bardziej goscinna, nie pozostale kraje Europy,
razem wziente...

219. Data: 2020-06-29 03:44:41

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-28 09:24, trybun wrote:

> Nauka to medium które jak chyba nic innego sprzyja trendom..

Zapewne... dodal by, ze podtrzymywaniu owych, rowniez.

//pojawia sie zasadne pytanie: kto to wszystko sponsoruje...?

220. Data: 2020-06-29 04:05:52

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-28 09:27, trybun wrote:

> Powiem tak - on wymaga leczenia a nie wiezienia.

Ale, sprawia wrazenie bardzo oddanego, (zeby nie powiedziec, ofiarnego),
sprawie bojca!

//i wszystko zgodnie z najnowszymi wytycznymi z centrali.

https://www.ordoiuris.pl/dzialalnosc-miedzynarodowa/
napisany-w-duchu-marksistowskim-manifest-podstawa-da
lszego-rozwoju-unii

//i analiza, (opracowana przez Osrodek Analiz im. Hipolita
Cegielskiego), nie mniej interesujaca:

https://ordoiuris.pl/pliki/dokumenty/Ventotene_anali
za.pdf

Jak rozmawiac z gazebo i kviatovom...