Czarne tulipany

11. Data: 2002-10-24 13:48:12

Temat: Re: Czarne tulipany
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:016c01c27af2$45b59e80$6d4c4cd5@d3h6c1...
> z otrzymanych od Basi na priv informacji mniemam
> ze te moje tulipany (nawet te botaniczne) trafi szlag
> bo pod cebulki podkladalem obornik przedzielajac
> je mniej wiecej 5 cm'owa warstwa ziemi
> :)

Zaraz, zaraz, o oborniku nie zająknełam się ani słowem! Jeśli tylko między
nim a cebulami jest trochę ziemi, to kwiaty powinny być bardzo ładne.
Gorzej, jeśli posadziłeś je w samą mierzwę:-)
Większość cebulowych uwielbia ziemię wzbogaconą obornikiem.

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2002-10-24 14:33:35

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czarny tulipan to raczej nazwa niż określenie koloru.

Chyba czegoś nie zrozumiałem. Możesz to doprecyzować?
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

13. Data: 2002-10-24 17:09:16

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Nie bardzo jednak potrafie pogodzic moje postepowanie i zlosc na cebulki z
> uczuciem, ktore odczuwam, jak widze je kwitnace :-))))

:)
jeszcze nie znam tego uczucia
dopiero w przyszlym roku maja u mnie pierwszy raz zakwitnac
i wtedy moze im wybacze
ze niektore beda zakwitaly raz na 2-3 lata

> Hmmm... a zamierzasz, je przechowywac w glebie przez zime ? Je tez musisz
> wykopac i to co roku !

rzecz w tym
ze dalie sadzilem z wiedza
ze trzeba bedzie je jesienia wykopac
a tulipany kupilem i posadzilem sadzac
ze wystarczy je wsadzic do ziemi
a one beda tam przez pare lat
co roku wiosna zakwitaly bez wiekszego zachodu z mojej strony
:)
nijako czuje sie oszukany i zawiedziony
:(

> A ja myslalam, ze porzadny ogrodnik smieci organiczne wyrzuca na
kompostnik
> ! :-))))
:)
kompostnik byl duzo dalej
niz miejsce gdzie aktualnie "rekultywowalem" teren wokol stawu
nawozac taczka na gline czarna ziemie
:)
> Pozdrawiam
> Asia

:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

14. Data: 2002-10-24 17:09:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2002-10-24 17:46:08

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:ap90aq$nnk$1@news.gazeta.pl...

> Chyba czegoś nie zrozumiałem. Możesz to doprecyzować?

- Co to jest, tatusiu?
- Czarne jagody, synku.
- To dlaczego sa czerwone?
- Bo sa jeszcze zielone.
- A kiedy beda czarne?
- Jak beda fioletowe.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2002-10-24 18:30:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> a tulipany kupilem i posadzilem sadzac
> ze wystarczy je wsadzic do ziemi
> a one beda tam przez pare lat
> co roku wiosna zakwitaly bez wiekszego zachodu z mojej strony

Alez to wlasnie tak jest! Tulipany wsadzasz w ziemie
i kwitna ci przez pare lat bez zadnego zachodu.
Kwitna coraz gorzej i w koncu przestaja, ale wtedy
(jesli chcesz) wsadzasz nowe.

Pozdrowienia,
Michal

17. Data: 2002-10-24 19:56:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jesli to prawda to rzuc prosze pare przykladow
> wpadlo mi kiedys w oko
> ze chyba szarotki nie lubia zyznej gleby

Z cebulowych akurat nic mi nie przychodzi do głowy (ale egzamin, brr), ale z
bylin floksy wiechowate, a z jednorocznych astry nie znoszą świeżego
obornika. O szarotki nie pytaj - w tej dziedzinie jestem antyekspertem -
potrafię je z nasion wyprowadzić, a następnie przenoszą się bardzo
szybciutko do wieczności :(

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2002-10-28 11:37:26

Od: Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Chyba czegoś nie zrozumiałem. Możesz to doprecyzować?

Pewno, ze mogę :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

19. Data: 2002-10-28 15:19:47

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewno, ze mogę :-)

Zegar tyka!!!
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

Przycinanie żywopłotu
wierzba płacząca
cedr syberyjski
Hibiskus - jak przechowywac I Jaskry amerykanskie
Muszki w kwiatach