Czarny bandytyzm...

1. Data: 2020-06-08 22:23:03

Temat: Czarny bandytyzm...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

..to jedyna prawdziwa twarz ,,protestów przeciw rasizmowi".
Ale nie żal mi Angoli, Belgów i całej reszty tłustej postkolonialnej Europy
oraz USA. Zarobili" sobie na to, co się dzieje. Naprawdę rzetelnie sobie na
to zarobili - i sporo przywieźli czarnych do Europy. Weźmy taką np. ,,fajną"
Belgię, która do 1960 roku wysysała soki z kolonii w Kongo...
Inni nielepsi. Niech zbierają teraz owoce. Nic w przyrodzie nie ginie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-06-08 22:25:42

Temat: Re: Czarny bandytyzm...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> oraz USA. Zarobili" sobie na to, co się dzieje. Naprawdę rzetelnie sobie na
> to zarobili - i sporo przywieźli czarnych do Europy

i USA.

> Weźmy taką np. ,,fajną"
> Belgię, która do 1960 roku wysysała soki z kolonii w Kongo...
> Inni nielepsi. Niech zbierają teraz owoce. Nic w przyrodzie nie ginie.

J.w.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2020-06-09 13:09:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2020 o 22:23, XL pisze:
> ..to jedyna prawdziwa twarz ,,protestów przeciw rasizmowi".

I biały bandytyzm:
https://strajk.eu/poznan-kibole-pobili-i-wyrzucili-z
-mieszkania-albanczyka-na-zlecenie-wlasciciela/

https://tvn24.pl/polska/aresztowania-kiboli-lechii-g
dansk-obciaza-ich-pawel-m-ps-misiek-4299289

https://avaazdo.s3.amazonaws.com/53652ceb750b328c16b
1c6ea8410b5ac.jpg
https://i.wpimg.pl/O/550x355/i.wp.pl/a/f/jpeg/20169/
onr550.jpeg

https://www.youtube.com/watch?v=BrUvQ3W3nV4
https://www.youtube.com/watch?v=T0ym5kPf3Vc

https://dzienniklodzki.pl/przez-osiem-dni-wiezili-ka
towali-i-gwalcili-mloda-kobiete-wyrok-na-oprawcow-26
latki/ar/c1-15015850

Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2020-06-09 14:21:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> https://dzienniklodzki.pl/przez-osiem-dni-wiezili-ka
towali-i-gwalcili-mloda-kobiete-wyrok-na-oprawcow-26

Ja się nie bawię się w cytowanie pojedynczych kartek z kronik kryminalnych
z czarną zawartością, lewaczku, więc te swoje wycinki z rubryk kryminalnych
POwieś sobie w WC.
Tu się rozmawia o PROBLEMIE POSTKOLONIALNEGO TUMORU.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-06-09 14:48:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2020 o 14:21, XL pisze:

> [...]
> POwieś sobie w WC.
> Tu się rozmawia o PROBLEMIE POSTKOLONIALNEGO TUMORU.

Kłamiesz. Jak zwykle. Nie chciałaś rozmawiać o tym problemie, bo problem
postkolonialnego tumoru dotyczy białego bandytyzmu wobec czarnych, a ty
wyskoczyłaś bez związku z bandytyzmem czarnych. Jak typowa rasistka.

https://www.dailymotion.com/video/xwnfv3

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2020-06-09 14:56:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> postkolonialnego tumoru dotyczy białego bandytyzmu wobec czarnych, a ty
> wyskoczyłaś bez związku z bandytyzmem czarnych. Jak typowa rasistka.

Tę szufladkę ,,rasizmu" trzymasz wciąż w POgotowiu na każdego,komu się
czarny bandytyzm w antyrasistowskim płaszczyku nie podoba, to wiadomo - ale
kiedyś sam sobie nią paluchy przytrzaśniesz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2020-06-09 20:53:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Belgię, która do 1960 roku wysysała soki z kolonii w Kongo...
> Inni nielepsi. Niech zbierają teraz owoce. Nic w przyrodzie nie ginie.

Etiologię białego bandytyzmu też masz?

Ewa

8. Data: 2020-06-09 22:31:46

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-09 14:56, XL wrote:

> [...]
> czarny bandytyzm w antyrasistowskim płaszczyku nie podoba, to wiadomo - ale
> kiedyś sam sobie nią paluchy przytrzaśniesz.

Ale, zauwaz z jakim pietyzmem...!

Te zdjecia maja najmiej 25 lat...

//takich budek tpsa to juz dawno nie ma... chyba, ze gdzies w ogrodkach
POD :)))

9. Data: 2020-06-09 22:40:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
>>

> Ale, zauwaz z jakim pietyzmem...!
>
> Te zdjecia maja najmiej 25 lat...
>
> //takich budek tpsa to juz dawno nie ma... chyba, ze gdzies w ogrodkach

Szukał, szukał i - uff! - wykopał ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2020-06-09 22:45:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2020 o 14:56, XL pisze:

> [...]
>>

> Tę szufladkę ,,rasizmu" trzymasz wciąż w POgotowiu na każdego,komu się
> czarny bandytyzm w antyrasistowskim płaszczyku nie podoba,

Nie na każdego. Szufladkę rasizmu mam tylko dla rasistów.

> to wiadomo - ale
> kiedyś sam sobie nią paluchy przytrzaśniesz.

Nie strasz, nie strasz, bo wiesz co.
Straszysz jak typowa rasistka. Nie pierwszy raz zresztą straszysz i
robisz z siebie tylko pośmiewisko.
Żałosne. Mam się stać oportunistą ze strachu przed rasistką? Serio?
A wiesz, że właściciele niewolników mówili tak samo ty, gdy niewolnicy
uciekali z ich plantacji? Że sami sobie paluchy przytrzasnęli, bo gdyby
nie uciekali...
A wiesz, że faszyści tak samo mówią jak ty, że ludzie których skopali
sami są sobie winni, bo protestowali przeciwko faszyzmowi? Przecież
gdyby nie protestowali, to by ich nie skopali - sami sobie paluchy
przytrzasnęli. Po chuj prowokowali tych faszystów pokojowo nastawionych
do świata, nie?
Gdyby geje nie byli gejami, to też by ich nie skopali, też geje sami
sobie paluch przytrzaskują. Po chuj są gejami i drażnią pobożnych
faszystów, nie?

Takie faszystowskie i bolszewickie straszonko, to ty sobie możesz na
trybunie ćwiczyć albo izaurze, którzy tak samo jak ty nie znają historii
i nie wiedzą jak kończą faszyści i fanatycy religijni.
Wiecznie "prześladowani" przez normalnych ludzi... jacy wy biedni i
nieszczęśliwi jesteście. Czarnych się boicie, gejów się boicie, żydów
się boicie, facetów przebierających się w sukienki się boicie... całe
życie w strachu przed wszytkimi. Nic dziwnego, że macie nierówno pod
kopułą i nawet mikroskopów się boicie, że was mikroskopy oszukują.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Co oznaczają wypadające włosy we śnie?
Co oznaczają sny o wypadających zębach?
powodzenia Slazacy
Bru[tal]natne lewactwo w POwszechnym natarciu ;)
Brunatne lewactwo w POwszechnym natarciu ;P