Re: Czarny bandytyzm...

Subject: Re: Czarny bandytyzm...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Tue, 9 Jun 2020 22:45:14 +0200

W dniu 09.06.2020 o 14:56, XL pisze:
> [...]
-mieszkania-albanczyka-na-zlecenie-wlasciciela/

dansk-obciaza-ich-pawel-m-ps-misiek-4299289

1c6ea8410b5ac.jpg
onr550.jpeg

towali-i-gwalcili-mloda-kobiete-wyrok-na-oprawcow-26
latki/ar/c1-15015850

> Tę szufladkę ,,rasizmu" trzymasz wciąż w POgotowiu na każdego,komu się
> czarny bandytyzm w antyrasistowskim płaszczyku nie podoba,

Nie na każdego. Szufladkę rasizmu mam tylko dla rasistów.

> to wiadomo - ale
> kiedyś sam sobie nią paluchy przytrzaśniesz.

Nie strasz, nie strasz, bo wiesz co.
Straszysz jak typowa rasistka. Nie pierwszy raz zresztą straszysz i
robisz z siebie tylko pośmiewisko.
Żałosne. Mam się stać oportunistą ze strachu przed rasistką? Serio?
A wiesz, że właściciele niewolników mówili tak samo ty, gdy niewolnicy
uciekali z ich plantacji? Że sami sobie paluchy przytrzasnęli, bo gdyby
nie uciekali...
A wiesz, że faszyści tak samo mówią jak ty, że ludzie których skopali
sami są sobie winni, bo protestowali przeciwko faszyzmowi? Przecież
gdyby nie protestowali, to by ich nie skopali - sami sobie paluchy
przytrzasnęli. Po chuj prowokowali tych faszystów pokojowo nastawionych
do świata, nie?
Gdyby geje nie byli gejami, to też by ich nie skopali, też geje sami
sobie paluch przytrzaskują. Po chuj są gejami i drażnią pobożnych
faszystów, nie?

Takie faszystowskie i bolszewickie straszonko, to ty sobie możesz na
trybunie ćwiczyć albo izaurze, którzy tak samo jak ty nie znają historii
i nie wiedzą jak kończą faszyści i fanatycy religijni.
Wiecznie "prześladowani" przez normalnych ludzi... jacy wy biedni i
nieszczęśliwi jesteście. Czarnych się boicie, gejów się boicie, żydów
się boicie, facetów przebierających się w sukienki się boicie... całe
życie w strachu przed wszytkimi. Nic dziwnego, że macie nierówno pod
kopułą i nawet mikroskopów się boicie, że was mikroskopy oszukują.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr