Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

171. Data: 2013-09-11 13:18:34

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości
news:l0pjav$i8q$1@news.task.gda.pl...

> Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> Jak sobie zrobisz chłopca, wychowasz, to może będzie się zapowiadał.

:-DDD

Wreczam chlopcu mendal ciulnosci rewolucjonisty!!!
Ku chwale pjonty żeczypospolity!!!!

P.S. Tylko pamietaj o kaczyn... hitlerze ani slowa, bo bedzie wrzask*!

*i prokurator z publicznym ujawnieniem danych personalnych

172. Data: 2013-09-11 13:30:36

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-11 13:15, Marek pisze:

> Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> Jak sobie zrobisz chłopca, wychowasz, to może będzie się zapowiadał.

:)))))))))))) dziecko zamilcz
chirokselizm tylko pogłębi ci nerwice natręctw
zapisanie i ścieranie ;))))))))))))

173. Data: 2013-09-11 13:33:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)))))))))))) dziecko zamilcz
> chirokselizm tylko pogłębi ci nerwice natręctw
> zapisanie i ścieranie ;))))))))))))

chiron chono tu, a szybko!!!!

174. Data: 2013-09-11 14:41:49

Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> :)))))))))))) dziecko zamilcz

Nie bedziesz mi psycholu rozkazywał!

> chirokselizm tylko pogłębi ci nerwice natręctw
> zapisanie i ścieranie ;))))))))))))

Brakuje sensownych argumentów dotyczących tematu wątku, cio?
Nio to trzeba kąsić jadem.

Nie gadam więcej z psycholami.

175. Data: 2013-09-11 14:56:16

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-11 14:41, Marek pisze:

> [...]
>
> Nie bedziesz mi psycholu rozkazywał!

> Brakuje sensownych argumentów dotyczących tematu wątku, cio?

:-D błehehehehehehe
dr ghost ty widziałeś jak pyszczy? jakby mi nie za imputowano
ze wszędzie widze L do bym bez kozery stfierdziła
że to jego ente wcielenie :-D :)))))))))))))) z trójmiasta
tąm razą

176. Data: 2013-09-11 16:32:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-D błehehehehehehe
> dr ghost ty widziałeś jak pyszczy?

No, chyba z misia dawno dziecko nie zaliczylo.

Sama milosc blizniego.

177. Data: 2013-09-11 17:30:17

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-11 16:32, Ghost pisze:

> Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> No, chyba z misia dawno dziecko nie zaliczylo.

dzieci sie nie bije a już tych specjalnej
troski szczególnie :)))))))))))))))))

> Sama milosc blizniego.

eee, młodość chmurna i durna :))))))))))

178. Data: 2013-09-11 18:21:09

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-11 08:00, Marek pisze:

> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

> To, że ktoś ma coś sensownego do powiedzenia/pokazania nie oznacza, że
> jest zaraz "guru". On jest po prostu normalny i z tego powodu mam o nim
> dobre zdanie.

Czym ci tak zaimponował że bronisz go jak jakiś lew, posuwając się nawet
do wyzwisk pod adresem wątpiących w jego "prawdomówność, inteligencję"
czy "wielkość". On może i jest normalny, ale jak ciebie postrzegać po
takich a nie innych zachowaniach?

179. Data: 2013-09-11 18:21:58

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-11 00:39, Ikselka pisze:

> Nie, odnoszę się do Twych słów o kobiecie, co porzuciła męża i dzieci dla
> widma.

Było też coś o sektach.. Wszystkie te zjawiska - listy kryminalisty,
codzienne kazania sekciarskiego guru, czy wreszcie głos Cejrowskiego z
szklanego ekranu, wcześniej - Z. Nowaka czy Kaszpirowskiego działają tak
samo - jest to klasyczne "pranie mózgu".. czyli podawaniu się woli
animatora.

180. Data: 2013-09-11 18:22:25

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-10 22:57, Fragile pisze:

> Tylko tych podatnych ;)

Z dużym zdziwieniem widzę że sporo tych podatnych, nawet u mnie w domu
Wojtek ma swoich fanów... :-(

Piętno.
No naćpali się
Dlaczego Chiron