Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

221. Data: 2013-09-13 08:49:38

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości
news:l0u79k$fe5$1@news.task.gda.pl...

> Ikselko, dobre! :)))

Brawoooooooo!

222. Data: 2013-09-13 09:07:50

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-13 08:49, Ghost pisze:

> Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości

> Brawoooooooo!

Yeaaaaaaaaa!!!! :-D :-D :-D

223. Data: 2013-09-13 09:12:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-13 07:00, Chiron pisze:

> A która to już klasa?

Czwarta.

> To w sumie dawno. Starszy może i by miał

Bo to musi mieć "na pewno", nie "może i".

>- ale powtarza, że ma czas.
> Tylko nie wiem, na co- zegar biologiczny (kobiety) mówi co innego:-( .
> No ale kto im to jest w stanie wytłumaczyć?

Przecież dopiero co skończyli studia, jak przypuszczam.

Ewa

224. Data: 2013-09-13 13:54:17

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież dopiero co skończyli studia, jak przypuszczam.

Dopiero co?! Starszy 2 lata temu, młodszy właśnie pisze magisterkę. Według
Natury powinienem mieć pięcioro wnucząt. Czy myślisz, że kobieta 28 letnia
czy starsza to sobie może tak bezpiecznie urodzić pierwsze dziecko?! W tym
wieku powinna myśleć o 3 albo i 4 dzieciaku.

--

Chiron

225. Data: 2013-09-13 13:55:34

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

A ja pewno będę miał 70 lat, jak zobaczę pierwszego wnuka. I co- w tym wieku
mam go uczyć na rowerku czy grać w piłkę? Będzie ciężko:-(

--

Chiron

226. Data: 2013-09-13 14:03:40

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Sep 2013 13:55:34 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
>
> A ja pewno będę miał 70 lat, jak zobaczę pierwszego wnuka. I co- w tym wieku
> mam go uczyć na rowerku czy grać w piłkę? Będzie ciężko:-(

Oj, egoistycznie zabrzmiało :))

M.

227. Data: 2013-09-13 15:13:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Czy myślisz, że kobieta 28 letnia czy starsza to sobie może tak
> bezpiecznie urodzić pierwsze dziecko?!

Oczywiscie. Idioto.

228. Data: 2013-09-13 20:10:21

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oj, egoistycznie zabrzmiało :))

No egoistycznie- tylko czy to coś złego?
:-)

--

Chiron

229. Data: 2013-09-13 20:15:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Sep 2013 20:10:21 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> No egoistycznie- tylko czy to coś złego?
> :-)

Nie widzę żadnego egoizmu. Może mi oboje wyjaśnicie?

230. Data: 2013-09-13 20:19:22

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie widzę żadnego egoizmu. Może mi oboje wyjaśnicie?
No wiesz- patrzę ze swojej perspektywy- a nie z perspektywy moich synów. Oni
(jak widać) na razie nei chcą dzieci. No a ja chcę wnuki- teraz. A przeceiż
to powinna być wyłączna sprawa rodziców tych dzieci

--

Chiron

Piętno.
No naćpali się