Czego to ludzie nie wymyślą

41. Data: 2007-01-18 22:20:21

Temat: Re: Czego to ludzie nie wymyślą
Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana_Kinga aka Słowotok" <k...@g...pl> napisał
w wiadomości news:eoinv9$fl3$1@inews.gazeta.pl...
> http://www.allegro.pl/item157631673_zywe_rzezby_swia
towa_nowosc_.html#photo
> :)
>
> Ja tam chyba jednak wolę tradycyjne formy :)

9800 za krasnala!
reeety!

moon

42. Data: 2007-01-18 23:31:01

Od: "ogródeczek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 9800 za krasnala!
> reeety!
>
> moon

Bo to krasnal wiecznie żywy.

ogródeczek

43. Data: 2007-01-19 00:49:48

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 18 Jan 2007 07:14:55 +0100, na pl.rec.ogrody, basia napisał(a):

> ja też wolę formy stworzone przez naturę. Np w swoim ogrodzie nie stosuję
> linii i kątów prostych, bo ich nie lubię. Co ciekawe, niedawno jeden
> znjaomy profesor powiedział genialną w swej prostocie rzecz.
> "W przyrodzie nie ma linii prostych, linie proste stworzył człowiek i źle
> się z nim czuje. Dzieła natury są doskonałe- człowieka ułomne"

Profesor Giertych?
Nie wie, że człowiek to dzieło natury?

Przyroda jest zwykle o wiele bardziej uporządkowana niż "dzieła" człowieka
(abstrahując od tego co wyżej napisałem). Wszystko kwestia skali i
szkiełka, którym się posługujemy - czy obserwujemy kapsyd wirusa, helikalna
śruba DNA, symetryczne kształty okrzemek, stalaktyty, płatek śniegu,
włośnik dębu, strzała jodły, cewki drewna, włos kreta, łodyga skrzypu czy
odbicie Słońca w lustrze Księżyca.
Symetria, doskonałe kształty i linie proste po prostu są i jest ich mniej
więcej tyle ile asymetrii, niekształtności i linii krzywych.

Pozdrawiam
piotrs

44. Data: 2007-01-19 00:51:20

Temat: Re: Czego to ludzie nie wymyślą - OT
Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 18 Jan 2007 22:10:16 +0100, na pl.rec.ogrody, Jerzy Nowak napisał(a):

> Od kilku lat mam kilka tych samych adresów.
> Ale za dni parę bedę musiał zrezygnowac z dwóch na megapolis.
> Przejdę na gmail.com.

> Szło ponad godzinę, juz odpisałem a podyskutować mozemy jak przeczytasz
> co Ci odpisałem.
> pozdr. Jerzy

Jerzy,
czy Ty jesteś wijem?

:)

Pozdrawiam
piotrs

45. Data: 2007-01-19 07:32:22

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> Jerzy,
> czy Ty jesteś wijem?
>
> :)

Stwierdzam, że tak:)))))

Pozdrawiam, Basia.

46. Data: 2007-01-19 08:15:29

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisała:
Piotr Siciarski napisał:

> Stwierdzam, że tak:)))))

Czy to twierdzenie jest równie mocno podparte znajomością przedmiotu
jak "bukszpanoligustr"?

Pozdrawiam wątpiąco, ;-)
Zbyszek

47. Data: 2007-01-19 11:04:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Mazur" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:eopun1$h7i$1@inews.gazeta.pl...
> Basia Kulesz napisała:

> Czy to twierdzenie jest równie mocno podparte znajomością przedmiotu
> jak "bukszpanoligustr"?
>
> Pozdrawiam wątpiąco, ;-)

Jak Kartezjusz :-)

Pozdrawiam, Basia.

48. Data: 2007-01-19 18:37:22

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał(a):

> Jerzy,
> czy Ty jesteś wijem?
> :)

Śmiej się, śmiej a wywołasz jerza z lasu.
;-)
pozdr. Jerzy

49. Data: 2007-01-19 23:35:34

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 19 Jan 2007 19:37:22 +0100, na pl.rec.ogrody, Jerzy Nowak napisał(a):

> Śmiej się, śmiej a wywołasz jerza z lasu.
> ;-)
> pozdr. Jerzy

Strach się bać.
:)