Cześć !!!

1. Data: 2003-05-27 20:26:23

Temat: Cześć !!!
Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Cześć moja ulubiona grupo !!!
>Mam taką znajomą, która nigdy nie ma czasu na gotowanie, bo pracuje do
późna i wymyśliła szybkie pierogi. Kupuje wafla (takiego co przekłada się
słodką masą ), robi farsz jak na ruskie pierogi i takim cieplutkim farszem
przekłada tego wafla. Gdy ten zmięknnie to zwija go jak roladę i kroi jak
ciasto. Ukrojone kawałki obtacza w jajku i bułce tartej a później smaży to
na maśle.
Napiszcie czy znacie ten przepis i co o nim myślicie.
Jadłam to coś, smakuje jak odsmażane pierogi.

1. Data: 2003-05-30 06:34:59

Temat: Re: Cześć !!!
Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>Dziwne, że wiadomość została bez odzewu !
>Może potrzebujecie mojego wkupnego !
>Mam wspaniały przepis na piernik dwutygodniowy.
25 dag margaryny,
25 dag cukru
>Rozpuścić + przyprawa do pierników.
1 kg mąki,
2 jajka,
Zmieszać wszystko razem + składniki wyżej.
>3 dag sody oczyszczonej.
0,5 szklanki mleka
>Iznowu wszystko razem wymieszać.
>Wszystko razem zagnieść i postawić na dwa tygodnie w chłodnym miejscu.
Położyć na wagę i podzielić na 4 części.
rozwałkować i dać na blachę(każdy osobno), podziurkować
widelcem, upiec.
>Przełożyć masą i powidłem.
Sponczować dobrze kawą (może być INKA )placki przed przełożeniem.

1. Data: 2003-05-30 11:19:15

Temat: Odp: Cześć !!!
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bb0hs6$ftc$...@n...news.tpi.pl...
> Napiszcie czy znacie ten przepis i co o nim myślicie.
> Jadłam to coś, smakuje jak odsmażane pierogi.

Witaj :)
(no właściwie tyle mnie tu nie było, że witajcie wszyscy ;) )
ja jadłam takie "cuś" ale z... farszem z rybek z puszki wymieszanych z
ryżem. Dalej schemat ten sam. Przyznam dziwne ale jadalne. Co niektórzy
sie nawet zachwycali, może dlatego, że nie wiedzieli jak to było
zrobione ;) (ja wiedziałam, bo to był wyrób sąsiadki).
Sądzę, że te "leniwe-ruskie" mogą być nawet niezłe, spróbuję niedługo :)
Pozdrawiam, Kianit/ DominikaC.

faq666
Stare ziemniaki.
Zapienka szpinakowo-makaronowa ale ... bez śmietany
Czy ktos widzial, czy ktos wie...?
prazona kukurydza