Re: Czlowiek...przypadkiem...myslacy

Data: 2002-04-24 18:49:22
Temat: Re: Czlowiek...przypadkiem...myslacy
Od: "Pio.G." <p...@p...onet.plU>

cbnet wrote:

> Inne ujecie: kobiety nie truchtaly za 'zdobycza' wiec
> ich mozgi wielkoscia powinny odpowiadac malpom
> - a tak nie jest i klops. :)))

A czy kobiety to inny gatunek ludzi rozmnażający się niezależnie od
mężczyzn przez pączkowanie, a tylko czasami dla rozrywki/genetycznej
róznorodnodności spółkujący z facetami? ;-))
Sądzisz, że presja srodowiska na faceta nie odbija sie na "jego"
kobiecie?
Z resztą nie ma znaczenia akurat która strona jest tu większej opresji.
Obie strony muszą się do niej dopasować. To fakt, że polowanie u ludzi
pierwotnych było domeną mężczyzn i to oni głownie pokonywali codzienne
maratony. Cechy mózgu wymuszone przez srodowisko i nabywane przez setki
tysięcy lat mogły być przekazywane tylko z udziałem obu stron, nawet
jeśli strona kobieca była zmuszona do zupełnie innego wysiłku niż męska.
Rozwój mózgu obu płci nie przebiega w odosobnieniu.

--
_
Pio.G.(R)eserved

# chcesz do mnie napisac? - usun koncowke U z mojego adresu #