Czosnek polski i chiński

11. Data: 2009-10-07 22:44:40

Temat: Re: Czosnek polski i chiński
Od: "Grzesiacz" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:haep4s$hvf$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Grzesiacz" <g...@m...pl> napisał w wiadomości

> Doply ćosnek... Polski ćosnek :-)

Razcej kwestia, od kogo kupujesz. Nie sądzę, żeby chłopina czy starowinka
mająca kilka główek czosnku sprzedawała towar z Chin. Na niektórych
stoiskach, tez jest wybór - nasz "brzydki" i ten ładnie wygladający, kazda
główka równej wielkosci produkowany w Chinach.
pzdr
Grzesiacz

12. Data: 2009-10-08 20:52:57

Od: MisKudlaty <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzesiacz pisze:

> [...]
> niektórych stoiskach, tez jest wybór - nasz "brzydki" i ten ładnie
> wygladający, kazda główka równej wielkosci produkowany w Chinach.

Aż boję się, że potraktowane zostanie to jako spam, ale... tu jest na
pewno polski czosnek:
http://www.allegro.pl/item772854091_warkocz_z_czosnk
u_czosnkowy_czosnek_polski.html
MK

13. Data: 2009-10-09 05:49:35

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MisKudlaty" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
Grzesiacz pisze:

> [...]
> pzdr
> Grzesiacz

> Aż boję się, że potraktowane zostanie to jako spam, ale... tu jest na

Hmmm 15 zeta za "warkocz" z 20 glowek czosnku to dobra cena...
ale niestety, trzeba dodac 12 zeta za przesylke. razem wychodzi 27 zeta. Tez
niezla cena, jednak nie kupil bym na allegro. jakosc niepewna, swiezosc tez.

14. Data: 2009-10-09 14:37:33

Od: MisKudlaty <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> [...]
> ale niestety, trzeba dodac 12 zeta za przesylke. razem wychodzi 27 zeta.
> Tez niezla cena, jednak nie kupil bym na allegro. jakosc niepewna,

No cóż, Twój wybór - ale jakość jest dobra, świeżość: zbiór w lipcu tego
roku - uprawa bez żadnych chemikalii i innych świństw - można powiedzieć
ekologiczna gdyby nie to, że 30 km od Krakowa więc tam nic nie jest
ekologiczne ;)
Wiem - bo znam osobiście źródło, producenta i oczywiście czosnek :D
MK

PS. Wiem, że w następnych aukcjach będzie 30,-zł (tzn. 18+12).

MK

kuchnia włoska
kuchnia
kuchnia
kuchnia
Jak zrobić zapiekankę taką jak na dworcu?