Re: "Cztery słonie...

From: XL <i...@g...pl>
Subject: Re: "Cztery słonie...
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<jfm4t5$50c$1@inews.gazeta.pl> <jfmb0b$n4c$1@inews.gazeta.pl>
<o112s3l7hvu6$.k4bcmn96aulo.dlg@40tude.net>
<jfmhih$kjf$1@inews.gazeta.pl>
<1...@4...net>
<jftp1l$q2u$2@inews.gazeta.pl>
<1...@4...net>
<jfudug$imu$2@news.icm.edu.pl>
<9t6bn04gehbf$.1xuuohuhda433.dlg@40tude.net>
<jfuhf8$q5l$1@news.icm.edu.pl>
<hfncn2t48kri$.pglt12reoqpx$.dlg@40tude.net>
<jfuj2n$tdf$3@news.icm.edu.pl>
<1...@4...net>
<jfv2qa$vlc$1@news.icm.edu.pl> <y...@4...net>
<jfv4vg$mni$1@mx1.internetia.pl>
<1loshhjhlsvjr.1114yc3quakz7$.dlg@40tude.net>
<jg1h69$4m6$1@mx1.internetia.pl>
Date: Sat, 28 Jan 2012 20:36:27 +0100

Dnia Sat, 28 Jan 2012 20:09:08 +0100, kika napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

> Cóż za wredny tekst, ale czyta mi się wesoło 3-)

> Skoro chciałabyś wokół siebie mieć samych świętych, to już Twój problem.
> Nie pomogę.
>
> --
> XL
>
> Kobieto, ty nie potrafisz przyznać się do swoich błędów.

Potrafię, ale nie muszę klękać akurat przed Tobą.

> Jak ci forumowicze wytkną twoje błędy i nieuctwo, zmieniasz natychmiast
> temat, zagadujesz żeby stracili wątek.

> Postępujesz jak wyrafinowana manipulantka,

Ty mnie chcesz uczyć? Musisz wyżej podskoczyć do mego wyrafinowania - póki
co jesteś tak prymitywna, że nie potrafisz podporządkować swoich
prymitywnych emocji powszechnie znanym i wymaganym zasadom zwracania się
do ludzi pisemnie za pomocą zaimków pisanych z dużej litery.

> jak twoje guru, którego tak
> bronisz na grupie dyskusyjnej religia.

Nie piszę tam ani tym bardziej nie ma tam żadnego mojego guru.
Coś Ci się popierdaczyło.

> Przedstawiasz prawdziwy obraz polskiego katolika, który modli się gorliwie,
> ale wszystkich dookoła obgada, wyśmieje i skrytykuje itd......

Na szczęście nie Ty mnie będziesz rozliczać.

--
XL ostatni raz odpowiadam Ci na treści zawarte pod delimiterem - naucz się
używać czytnika