Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?

21. Data: 2018-02-08 11:35:06

Temat: Re: Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Dla PAD?
Dla POLSKI!

A Duda mnie zwyczajnie denerwuje. Popada w ton, którego nie znoszę. No ale to pryszcz
wobec Sprawy, której służy.

22. Data: 2018-02-08 11:53:24

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.02.2018 o 11:35, i...@g...pl pisze:

> Dla PAD? Dla POLSKI!
>
> A Duda mnie zwyczajnie denerwuje. Popada w ton, którego nie znoszę.
> No ale to pryszcz wobec Sprawy, której służy.

Niestety, do przebudowy nieświadomego społeczeństwa i dokonania jego
oświeceniowej przemiany trzeba maksymalnie wykorzystać te zasoby
ludzkie, które są dostępne gdyż innych po prostu nie ma. A że są to
zasoby niedoskonałe (nieoświecone) więc zachowują się chwiejnie czego
przykłady dał nam sam PAD.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

23. Data: 2018-02-08 21:37:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.02.2018 o 23:44, LeoTar Gnostyk pisze:

> Konsumować to pewnie próbował ale nigdy nie było mu dane skonsumować

To by się nawet zgadzało, bo wygląda na takiego, który najchętniej
konsumowałby samego siebie, i to z mlaskiem. Macie coś wspólnego!

Ewa

24. Data: 2018-02-09 19:36:53

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 5 lutego 2018 21:16:37 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:
> [...]
> zadania i przełamie tę hegemonię germańsko-żydowską oraz przełamie
> terror stosowany przez te nacje w stosunku do Polski, i umożliwi
> wreszcie Polakom powstanie z kolan. Z pozycji stojącej łatwiej się
> negocjuje - nawet ustępstwa, o ile na takie ci międzynarodowi gangsterzy
> zasługują, gdyż stojąc można kogoś uszanować. Leżącego płaza można
> bowiem tylko jeszcze bardziej skopać.
>
> --
> Pozdrawiam
> LeoTar Gnostyk
>
> Świat według LeoTar'a - http://leotar.net
> Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju - Piotr Kropotkin

nie ma (w pojednaniu, choc jest w interesach)opcji niemiecko-zydowskiej,
jest amerykansko-zydowska uzurpujaca. zalezy, co wybierze ameryka;
czy sprawiedliwosc, czy oszustwo.

każdy kraj może zachowywać honor.
kraj najmniejszy, tak jak i największy.

jacek

25. Data: 2018-02-09 19:50:36

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 lutego 2018 00:35:33 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> wreszcie Polakom powstanie z kolan.
>
> Polacy sami powstali z kolan zanim Duda został prezydentem.
> Wyczuli, że im coś zagraża jako narodowi - dlatego wybrali PiS.

to oczywiste, ikselkus kochana.
dlatego dobrze, aby pis zrozumiał, ze zrobił, co zrobić było trzeba.
to było koniecznie; bez względu, co długofalowo o tym sadzimy.

> A będzie coraz mocniejsza. PiS odnosi kolejne sukcesy - i mu słupki jeszcze
bardziej urosną. Niemcy i Żydzi już spuścili z tonu wobec zdecydowanej reakcji rządu
PiS na oszczerstwa.

niech PIS odnosi sukcesy, jakie chce. tylko gratulować.
jednak i tak ich wybałuszona prospołecznie polityka nigdy nie zapewni
bezpieczeństwa ani dobrobytu narodowi.

to wiedzmy.

jacek

26. Data: 2018-02-10 21:50:33

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

NIC tego nie zapewni. Jednak można przynajmniej się do tego zbliżać lub od tego
oddalać. Naród wybrał to pierwsze.

27. Data: 2018-02-19 08:37:37

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2018 o 19:36, j...@o...pl pisze:

> nie ma (w pojednaniu, choc jest w interesach) opcji niemiecko-
> zydowskiej, jest amerykansko-zydowska uzurpujaca. zalezy, co
> wybierze ameryka; czy sprawiedliwosc, czy oszustwo.

To zależy zarówno od sytuacji zewnętrznej jak i wewnętrznej czyli od
zmiany wypadkowej zbiorowej woli i nastawienia z podążania ku Zagładzie
(cywilizacja śmierci) na wolę Przetrwania (cywilizacja Życia). By
ludzkość przetrwała musi wyeliminować ze swoich zachowań przemoc, przede
wszystkim przemoc psychiczną od której początek bierze wszelka przemoc
fizyczna. A by wyeliminować przemoc trzeba zrozumieć, zaakceptować i
wyeliminować źródło, z którego wzięła swój początek.

> każdy kraj może zachowywać honor. kraj najmniejszy, tak jak i
> największy.

To oczywiste. Ale najpierwszy wniosek, który z tego stwierdzenia
wypływa, jest taki, że wszystkie społeczeństwa, wszystkie kraje i
wszyscy ludzie, niezależnie od płci muszą zaakceptować i wdrożyć jeden
wspólny system wartości. Wszystkich musi obowiązywać jedna i ta sama
moralność bez względu na pochodzenie, kolor skóry czy rasę.

28. Data: 2018-02-20 03:35:59

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 lutego 2018 21:50:34 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> NIC tego nie zapewni. Jednak można przynajmniej się do tego zbliżać lub od tego
oddalać. Naród wybrał to pierwsze.

oczywiście, naród wybrał. są jednak siły boskie,
które bezpieczeństwo i dobrobyt narodu, każdego,
mogą zapewnić.

jacek

29. Data: 2018-02-20 03:56:53

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 19 lutego 2018 08:37:40 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> [...]
> wspólny system wartości. Wszystkich musi obowiązywać jedna i ta sama
> moralność bez względu na pochodzenie, kolor skóry czy rasę.

leus kochanienki, moralnosc zawsze jest jedna i ta sama dla wszystkich.
jeslui widzisz, ze prawie kazdy postrzega twa moralnosc za aberracje,
nie afiszujesz sie z nia po ulicach. oczywiscie to tak w skrocie i niezbyt dokladnie.
Bog nigdy nie wnika, co tam z toba nie tak seksualnie,
jesli nikomu krzywdy przez to nie czynisz; oczywiscie nie jest to pewne,
ale w kazdym badz razie ja za to nikogo nigdy sadzic nie zamierzam,
ani nie zamierzalbym, gdybym byl Bogiem.

Bóg tez nigdy nikogo nie zamieniłby w słup soli,
gdy naprawdę byłby Bogiem.

jacek

30. Data: 2018-02-20 09:21:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> oczywiście, naród wybrał. są jednak siły boskie,
> które bezpieczeństwo i dobrobyt narodu, każdego,
> mogą zapewnić.

Tylko pod pewnymi warunkami. Niemozliwymi do spełnienia.

--
XL

Psychoanaliza narodu żydowskiego i nie tylko.
Ustawa o IPN jest słuszna!
Tato?!
Moja metoda badania/działania.
Z mądrości Wschodu