Czy jecie Nutelle?

11. Data: 2017-01-13 15:32:43

Temat: Re: Czy jecie Nutelle?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2017 o 15:06, FEniks pisze:

> Ale czy w Nutelli w ogóle jest czekolada? - oto jest pytanie. Kiedyś
> próbowałam przeczytać skład, ale - pomimo bardzo dobrego wzroku - nie
> udało mi się to. Musiałabym lupki użyć. To chyba jedyny produkt, z
> którym mam taki kłopot. Pewnie można gdzieś znaleźć w sieci, ale aż
> tak mi nie zależy.

O, znalazłam:

http://bezuzyteczna.pl/wydawalo-wam-sie-ze-213347

Ewa

12. Data: 2017-01-13 16:37:50

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedyny wyjątek - CZASEM parówki kupuję. Ale tylko te dla dzieci.

Robisz błąd. Jedzenie dla dzieci jest często gorsze niż dla dorosłyh.
Np jaja dla dzieci mają więcej holesterolu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

13. Data: 2017-01-13 16:39:40

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś jadłam, niecałe 20 lat temu,
ale wyczułam absmaczek hemiczny i pszestałam jeść.
A poza tym pszestałam być użędnikiem, pracownikiem najemnym, czy jak zwał to
zwał,
a to jedzenie dość "użędnicze".

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

14. Data: 2017-01-13 16:41:01

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Próbowal ktos z Was podgrzewac Nutelle aby ja stopic? Np w mikrofalowce?
> Kiedys chcialem sobie "zmiękczyć", upłynnić w miseczce trochę nutelli aby
> maczać w niej truskawki, i w misce wlozonej do mikrofali zamiast
> stopionej,
> plynnej Nutelli zrobil sie kawalek upieczonego ciastka, jak miazsz
> bułki...
> Co tam w tym cholerstwie jest oprocz tłuszczu? Czekolada sie w mikrofali
> topi bardzo ładnie, a Nutella już nie...

Ja wyjadałam zwykle pszy pomocy ułamanego wafelka.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

15. Data: 2017-01-13 16:53:37

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Pomidor <n...@s...pl> wrote:
> Wygooglaj ta wode swiecona, bo sie mylisz :-)
> W kosciele wszyscy w niej mocza palce i jest siedliskiem bakterii wlasnie
> :-)
>
> ================
> No jak nie rozumiesz sarkazmu, to ja już nie poradzę.

Jak nie rozumiesz żartów, mimo użycia emotikonów, to ja też nie poradzę.

> Podzielisz sie z nami swoim przepisem?
> ================
> Ale ja nie robię smakowitszej Nutelli tylko inne desery i deserowe dodatki.
> W tym również czekoladowe czy orzechowe i to z większą zawartością
> czekolady lub orzechów.

I czemu nie chcesz się tymi przepisami podzielić? Zachęcam...

> Chyba mnie źle zrozumiałeś. Ja nie jestem tu od krytykowania Ciebie

Wcale nie interpretowałem Twojej wypowiedzi jako krytyki.

16. Data: 2017-01-13 16:53:39

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> O, znalazłam:
>
> http://bezuzyteczna.pl/wydawalo-wam-sie-ze-213347

Czyli dobrze sie "nam" wydawalo, bo rzeczywiscie składa się z orzechów i
kakao, i jeszcze innech rzeczy, oczywiscie :-)

17. Data: 2017-01-13 16:54:42

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Eee tam, słodkie to, zapychające i zęby oblepia. ;)

Mi się nic tam nie zapycha, wcale :-)

A oblepianie zębów jest chwilowym "problemem", zwłaszcza że zęby tu akurat
do niczego się nie przydają :-)

> Ale czy w Nutelli w ogóle jest czekolada? - oto jest pytanie.

Biorąc pod uwagę, że czekolada to w sumie tłuszcz+cukier+kakao to Nutella
jest jakąś tam formą czekolady...

> [...]
> udało mi się to. Musiałabym lupki użyć. To chyba jedyny produkt, z
> którym mam taki kłopot. Pewnie można gdzieś znaleźć w sieci, ale aż tak

Ja jestem o tyle zaskoczony tym newsem, że widuję olej palmowy w składzie
mazideł udających masło i pretendujących do miana "zdrowszej alternatywy"
dla masła...

Na przykład to:

http://www.smartbalance.com/products/buttery-spread/
smart-balance-omega-3-buttery-spread

18. Data: 2017-01-13 18:20:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Robisz błąd. Jedzenie dla dzieci jest często gorsze niż dla dorosłyh.
> Np jaja dla dzieci mają więcej holesterolu.

Czy Ty Stokrociu chcesz mnie zabić?
:-Ddd

--
XL

19. Data: 2017-01-13 18:22:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:
> [...]
> ale wyczułam absmaczek hemiczny i pszestałam jeść.
> A poza tym pszestałam być użędnikiem, pracownikiem najemnym, czy jak zwał to

Nutella dla mnie nie kwalifikuje się do kategorii " jedzenie". Znajduje
się, razem z np. masłem orzechowym, w kategorii "zalepiacze rozumu".

--
XL

20. Data: 2017-01-13 20:50:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2017 o 16:54, Pszemol pisze:
> Biorąc pod uwagę, że czekolada to w sumie tłuszcz+cukier+kakao to Nutella
> jest jakąś tam formą czekolady...

Tak jak parówka jest jakąś formą szynki. ;)
Czekoladę wyróżnia przede wszystkim rodzaj tłuszczu - ten pochodzący z
nasion kakaowca. I to od jego zawartości zależy jakość czekolady. Im go
więcej, tym lepiej. W Nutelli tyle go co kot napłakał. Dlatego nie
rozpuściła Ci się tak, jakbyś tego oczekiwał. Każdy inny tłuszcz z
dodatkiem kakao to wyrób czekoladopodobny.

> [...]
> mazideł udających masło i pretendujących do miana "zdrowszej alternatywy"

Tego typu rzeczy też nie używam, a też jest u nas sporo takich produktów.
Z tłuszczów u mnie - oliwa, olej (najczęściej rzepakowy), masło. No i
czekolada. ;)

Ewa

Suszarka pokrywek
jakie bezpieczne środki do zmywarki?