Czy jecie Nutelle?

41. Data: 2017-01-14 21:08:42

Temat: Re: Czy jecie Nutelle?
Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2017 o 18:19, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Mam obawy że to co "najgorsze dla zdrowia" jest bardzo względne
> i zmienia się dosyć szybko... Mam ostatnio wątpliwości czy te tłuszcze
> nasycone są faktycznie tak szkodliwe jak się je ocenia...

Oczywiscie, ze nie sa. Juz nawet lekarze zaczynaja o tym mowic.
Najgorsze sa nienasycone, na ktorych niektorzy niestety smaza.

> Gotowane chude mięso brzmi dla mnie jak kara dla więźnia lub
> dieta człowieka poważnie chorego :-) Toż to pozbawione smaku jest!

Dokladnie :)

@

42. Data: 2017-01-14 23:49:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2017 o 18:49, Pszemol pisze:
> Do wszystkiego się człowiek może przyzwyczaić ;-)
>
> Nawet do gotowanej, chudej piersi kurczaka, bez skóry - bueh!
> Równie dobrze można kawałek zmocznonego kartonu jeść... ;-)
>
> p.s. kuchcę sobie właśnie fasolkę z ryżem według tego przepisu:
> http://www.foodnetwork.com/recipes/robert-irvine/red
-beans-and-rice-recipe.html

Fajnie wygląda. :) Wczoraj robiłam zapiekankę ryżową ze szpinakiem,
warzywami, jajem i kawałkami zmoczonego kartonu. Bardzo dobra wyszła. :)

Natomiast dzisiaj piekłam perliczkę z rozmarynem i cytryną, taka sobie.
Jak dla mnie za suche i włókniste mięso, zdecydowanie wolę pędzone kurczaki.
Ale ciekawe, jak taka perliczka sprawdziłaby się w gotowaniu, może
jeszcze dam jej kiedyś szansę.

Ewa

43. Data: 2017-01-14 23:50:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

-beans-and-rice-recipe.html

> Fajnie wygląda. :) Wczoraj robiłam zapiekankę ryżową ze szpinakiem,
> warzywami, jajem i kawałkami zmoczonego kartonu. Bardzo dobra wyszła. :)

Karton był ze skórą czy bez? :-)

> [...]
> kurczaki.
> Ale ciekawe, jak taka perliczka sprawdziłaby się w gotowaniu, może jeszcze

Jesteś wytrwała :-)

44. Data: 2017-01-14 23:52:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2017 o 21:08, samya pisze:

> Dokladnie :)

Dramatyzujecie. ;)
Potrawka z kurczaka, sztuka mięsa, pulpety, vitello tonnato (i pewnie
wiele wiele innych) - to wszystko da się polubić.

Ewa

45. Data: 2017-01-15 00:02:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2017 o 23:50, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

>>> http://www.foodnetwork.com/recipes/robert-irvine/red
-beans-and-rice-recipe.html

> Karton był ze skórą czy bez? :-)

Bez.

> Jesteś wytrwała :-)

Wybaczam.

Ewa

46. Data: 2017-01-15 00:17:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> Jak dla mnie za suche i włókniste mięso, zdecydowanie wolę pędzone kurczaki.
> Ale ciekawe, jak taka perliczka sprawdziłaby się w gotowaniu, może

Wot i popsuła perliczkę.
http://poprostupyszne.blogspot.com/2013/04/pieczona-
perliczka.html?m=1

--
XL

47. Data: 2017-01-15 03:35:58

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 14 stycznia 2017 16:54:12 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> Pewex... to były dopiero niezłe jaja!
> Był jeden u mnie koło AGH w Krakowie.
>
> Jaki model/producent tego Twojego peweksowskiego narzędzia?
>
> Jakie duże ma naczynie? Ma taki spory nóż w postaci litery S ?

Hahaha!!! No właśnie tam w latach 80'tych ubiegłego wieku jeździłem wymieniać bilety
narodowego banku polskiego na bony/marki/dolary :) Tak!! Kraków, pewex rzut beretem
od AGH'u, jak mnie pamięć nie myli, prostopadła do Alei 3-ch Wieszczy. Jasna
cholera.., nawet sympatię miałem na tej ulicy, ale nazwa jakoś ze łba wyleciała.

Naczynie niezbyt duże. Na oko D=18cm, h=10cm. A co do noża w kształcie litery "S".
Jasne, że jest w takim kształcie!! No bo zaprojektowali to inżynierowie znający
elementarne zasady kinematyki. Bo trza być NIEUKIEM, coby zrobić w innym kształcie!!
Dzisiaj niestety noże są w kształcie krzyża. Czyż oni są tak durni, czy robią to z
premedytacją ?!! "Oddajcie Mjastu Kżyża!!" .

Kręcioła jest marki "Braun". Plastik pożółkły ze starości, ale idę o zakład, że
przeżyje różne inne ciulstwa wyposażone w n-rdzeniowe procesory i wielowątkowe
oprogramowanie do kontroli Wuj wie czego. Świat ochujał !!

> No i jeszcze ważne aby wytrzymał dosyć spory czas
> mielenia jaki jest potrzebny (20-25 minut) na osiągnięcie
> jednolitej masy - proces wymaga cierpliwości :-)

Da se radę!

> Zacznij od miękkich orzechów (np. nerkowca) lub fistaszków.

OK., ale jak coś będzie nie hallo, to dostaniesz tutaj ode mnie opierdulamento:))

48. Data: 2017-01-15 03:53:16

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> do Alei 3-ch Wieszczy. Jasna cholera.., nawet sympatię miałem na tej
> ulicy, ale nazwa jakoś ze łba wyleciała.

Chodzi zapewne o ul Czarnowiejską.
W tym samym budynku, koło Pewexu na rogu, była fajna "knajpka" ze smacznymi
zapiekankami.
Jako student tam się chętnie pożywiałem w przerwie w zajęciach.

> [...]
> i wielowątkowe oprogramowanie do kontroli Wuj wie czego. Świat ochujał !!

Braun to bardzo dobra marka i zawsze ją sam wybieram jak kupuję albo młynek
albo czajnik czy maszynkę do golenia. Nigdy się na tej marce jeszcze nie
zawiodłem.

> OK., ale jak coś będzie nie hallo, to dostaniesz tutaj ode mnie
> opierdulamento:))

Nie ma obawy... Ale jak poczujesz charakterystyczny "aromat" palącej się
izolacji drutów w silniku elektrycznym to wyłącz szybko zanim chałupę
puścisz z dymem :-)

49. Data: 2017-01-15 06:45:22

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 03:53:11 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> Chodzi zapewne o ul Czarnowiejską.

Bingo !!

> Braun to bardzo dobra marka i zawsze ją sam wybieram jak kupuję albo młynek
> albo czajnik czy maszynkę do golenia. Nigdy się na tej marce jeszcze nie
> zawiodłem.

No chyba TAK, skoro moja kręcioła do tej pory działa. Co prawda nie golę się
elektrycznie, ale skoro Ci to pasi, to Twoja sprawa.. Młynek do kawy też mam z czasów
komuny: Moulinex, czy jakoś tam, i jest nie do zajebania.. I filtry do kawy takie
"złotkawe" mam do dzisiaj. Za psie grosze kupiłem ich w pewexsie jakieś 200 szt.
Jestem mniej więcej w połowie ich wykorzystania po pierdyljonie lat.

> Nie ma obawy... Ale jak poczujesz charakterystyczny "aromat" palącej się
> izolacji drutów w silniku elektrycznym to wyłącz szybko zanim chałupę
> puścisz z dymem :-)

Eeee tam... Stare pewexowe sprzęty nie spełniają wymogów komisarzy EU, nie są
kompatybilne z wymogami ROHS, więc można spać spokojnie !!

50. Data: 2017-01-15 10:52:09

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Jesteś wytrwała :-)

A co dopiero perliczka! Koty mają dziewięć żyć. Jak jest z perliczkami
-- to chyba nie zostało jeszcze zbadane.

--
Jarek

Suszarka pokrywek
jakie bezpieczne środki do zmywarki?