Re: Czy jest coś tańszego od rolet SUNFLEX na okna

Data: 2002-05-09 10:38:49
Temat: Re: Czy jest coś tańszego od rolet SUNFLEX na okna
Od: "Teo" <a...@h...com>

"Krzysztof Kocjan" <k...@p...fm> napisał:

> No ale gdzie w takim razie kupiłeś plisy Sunflex'a, które potem
> montowała firma "noname". Czy to właśnie ona sprzedała Ci je razem z
> montażem. Gdzie jest ta fima, masz może telefon, kontakt, cokolwiek.

Plisy zamowilem w tej samej firmie, ktora montowala. Panowie przyszli z
probnikami, wymierzyli itepe, i wycenili sporo taniej, niz w punktach
sprzedazy. Mieli jedna wpadke: pomylili kolory dwoch plis, ale wymienili mi
je bez problemu. Pieniadze wzieli dopiero po skonczeniu i wymianie.
Znalazlem posta, w ktorym byly na nich namiary:

Autor:Grzegorz Porowski (k...@p...onet.pl)
Temat:Re: Rolety
Grupy dyskusyjne:pl.rec.dom

Data:2001-05-23 03:26:04 PST

Michał zadzwoń do Zbigniewa Roguszczyka tel 0602-69-80-69, lub po 17-tej
751-98-75.
Powołaj się na Grzegorz Porowskiego - może będzie taniej.
Ten Pan najpierw montował żaluzje u znajomych moich rodziców, potem u moich
rodziców i w efekcie u mnie. Zamontował mi takie rolety w oknach
połaciowych, że nawet po otwrciu okna gdy roleta jest równolegle do podłogi
nie zwisa.
Już Go poleciłem paru znajomym - są zadowoleni.
Pan Zbigniew zajmuje się:
roletami
verticalami
żaluzjami
moskitierami
plisami, duo
itp.
Piszę to na grupę bo może nie tylko Ty szukasz DOBREGO fachowca.
polecam
Grzesiek
Znow Teo: ja ich polecam. Ale, dla amatorow plis, jedna UWAGA: szukam
namiarow na punkt, w ktorym mozna zamowic elementy na wymiar, do
samodzielnego montazu. Wedle wszelkiego prawdopodobienstwa, znajde ;)

Pozdrawiam

Teo