Czy jest ryzyko?

11. Data: 2010-03-29 20:08:51

Temat: Re: Czy jest ryzyko?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednak zmieniłam , teraz jesteś w grupie "idiota".

12. Data: 2010-03-29 22:19:14

Od: "digot" <o...@f...pbz> szukaj wiadomości tego autora

Ciyli tak jest dobsze?
"Ale ty piertolisz glupody ty falona w tupe kurfo..." Pszeszlo?
Pefno ruh prafostrony to tesz jakjś hory nafyk, nie? Jeć pod prond...
Pofocenia...

13. Data: 2010-03-30 07:37:13

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29-03-2010 22:08, Stokrotka pisze:
> Jednak zmieniłam , teraz jesteś w grupie "idiota".

Skoro sprawia Ci to radość, to możesz sobie mnie przesuwać po swoich
szufladka. Naprawdę nikogo nie obchodzi co Ci się tam w tej biednej
główce roi.
Jesteś śmieszna. Zwłaszcza jak nie potrafisz odpowiedzic na proste
pytanie tylko tupiesz nózkami i machasz piąstkami. I grozisz, że mnie
przeszufladkujesz albo będziesz zapisywała moje imię innym kolorem kredki.

Straszne, idę się popłakać, tak chciałam być żółtym!!!

ps. założę się, że nie zrozumiałaś nic z tego co napisałam... zdania za
długie.

--
Maddy

14. Data: 2010-03-30 12:01:16

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-30 09:37, Maddy pisze:

> [...]
>
> Straszne, idę się popłakać, tak chciałam być żółtym!!!
>

> ps. założę się, że nie zrozumiałaś nic z tego co napisałam... zdania za

Czy nie lepiej ją wrzucić do KF-a? Ona jest chora przecież, a to jest
grupa o leczeniu to niech ona sobie pisze. Nie trzeba jej czytać.

--
animka

15. Data: 2010-03-30 18:59:54

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2010-03-30 21:10:18

Od: "mokinc" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

No i się na grupie dowiedziałeś.

DERMATOLOG - pytanie - zniekształcone paznokcie u dziecka
dieta która pozwoli odktyć alergię ?
Ważność recepty
sposoby na dłuższe pompowanie :)
zapalenie oskrzeli, itp