Re: Czy kobiety lubia wygolonych mezczyzn?

Data: 2003-01-02 21:03:10
Temat: Re: Czy kobiety lubia wygolonych mezczyzn?
Od: "Madziarka" <m...@p...fm>

Użytkownik "Jonder" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:av29aj$rv0$1@news.tpi.pl...
> Dziewczyny opanujcie się. Ja się nie golę pod pachami i wcale nie mam tam
> latem żadnego niemiłego zapachu. Trochę higieny osobistej rozwiąże sprawę.

Higiena to niestety nie wszystko.
Czasem sie zdazy, ze ktos "odziedziczy po ojcu" tendencje do nadmiernego
pocenia sie a co za tym idzie, nie mily zapach.
I co ma zrobic w tym momencie?
No latem taki czlowiek capi na odlegosc i na pewno nie jest mu przyjemnie
czujac swoj "zapaszek".
I jak zauwazyles zostalo wyzej zadane pytanie na ktore mialysmy odpowiedziec
wiec odpowiadamy.
A czy to zle wyrazic swoja opinie?

> Ponadto dzięki temu, że się tam nie golę mam delikatne jasne włoski które
> wcale mojej partnerce nie przeszkadzają. Ona przez to że goli pachy ma
> drażniące odrastające igiełki które trzeba golić co drugi dzień.

Ja depiluje sie i pod pachami i w intymnych miejscach i nie narzekam na
klujace igielki, choc mam "twardy" wlos.
Ludzie sa rozni, i rozne sa gusta i wypowiedzi.
Zawsze tak bylo i bedzie.

Magda
Moja buzka
howuser&userid=7434656