Czy ktokolwiek rozumie...

11. Data: 2009-01-10 00:55:19

Temat: Re: Czy ktokolwiek rozumie...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2009 01:40:12 +0100, Aicha napisał(a):

> Na ile lat? :)))))

Nie no, teraz na razie na jakiś tydzień - kiełbachę i szynkę, i ciacho
3bit, i pierogi, i chleb domowy, i... :-D

12. Data: 2009-01-10 00:56:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na ile lat? :)))))

Rozweseliłas mnie troche, to może usnę. Może jednak uniknę worów pod oczami
na tę dzisiejszą wyprawę po suknię...

13. Data: 2009-01-10 00:59:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2009 01:56:48 +0100, Ikselka napisał(a):

> Rozweseliłas mnie troche, to może usnę. Może jednak uniknę worów pod oczami
> na tę dzisiejszą wyprawę po suknię...

...zupełnie jakby dla mnie samej.
Tak to jest, zobaczycie, mamusie córeczek...

14. Data: 2009-01-10 20:41:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> ...co znaczy jechać dziś (bo to własnie już dziś) z córką wybierać ślubną
> suknię???

No i co wyszło z tych poszukiwań??

> Moje dziecko odchodzi ode mnie.

Spóźnię się z tym pocieszaniem zapewne, ale...
Już niedługo zapewne zaczną Ci podrzucać jakieś małe berbecie i Twój dom
znów będzie pełen "tupotu małych nóżek". ;)
Będziesz marzyła o odpoczynku. :)

Ewa

15. Data: 2009-01-10 20:54:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2009 21:41:38 +0100, medea napisał(a):

> No i co wyszło z tych poszukiwań??

Zamówiona. Jest. Śnieżnobiała, taftowa, drapowana pięknie - kopertowo na
biuście, a poziomo, nieco asymetrycznie, na brzuchu i biodrach, szerokaśna
na dole i ... bez żadnych dodatkowych ozdóbek. Bez rękawów, dekolt okrągły,
głęboki, w górę płynnie przechodzacy w zweżające się, u szczytu już bardzo
cienkie ramiączka.
Wybrana w pierwszym sklepie. Wygrzebana przeze mnie z przestrojonego tłoku
na wieszakach, ta i tylko ta od pierwszego wejrzenia - o takiej właśnie
myślałam dla mojej córki. I jaki traf! - po chwili ją mialam w ręce, nie ma
to, jak moje szczęście ;-PPP
Córka też zachwycona, co najważniejsze.
Jeszcze tylko kryte identyczną tkaniną gładkie pantofelki, piękny kremowy z
liściem zielonym kwiat na biodro (tam, gdzie najbardziej schodzą się fałdy
sukni) i do koka identyczny mniejszy, rekawiczki ponad łokcie i - to będzie
TO :-)

> Spóźnię się z tym pocieszaniem zapewne, ale...
> Już niedługo zapewne zaczną Ci podrzucać jakieś małe berbecie i Twój dom
> znów będzie pełen "tupotu małych nóżek". ;)
> Będziesz marzyła o odpoczynku. :)

O matko i córko, muszę się pospieszyć z malowaniem, szydełkowaniem,
drutowaniem, netowaniem, kopaniem w warzywniku, kursowaniem... ogólnie z
MOIM życiem ;-)
Ale nic, jak zostanę babcią, to się z wnusiem/wnusią sfotografuję w bikini
i znowu tu zamieszczę, dla polepszenia formy psychicznej potencjalnych babć
:-D

16. Data: 2009-01-10 21:45:57

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ale nic, jak zostanę babcią, to się z wnusiem/wnusią sfotografuję w bikini
> i znowu tu zamieszczę, dla polepszenia formy psychicznej potencjalnych

Ciemnogrod sie bawi... a klofta przezywa kolejne orgazmy.
Na wschodzie ciagle pokutuje myslenie "na pokaz".
Pokaz sie, a zastaw sie.
Wiem, bylem tam pare lat temu na jednym weselu, gdzie wszyscy wystrojeni jak
przyslowiowy stroz w boze cialo, tylko po to zeby sie nawpierdalac i isc w
cholere, a nie dlatego, ze im na sercu lezy dobro mlodej pary.
To jedyna chwila gdzie panna mloda bedzie wygladala na zdjeciach lepiej niz
kiedykolwiek pozniej w zyciu, kiedy bedzie zwykla przecietniara nie
wyrozniajaca sie z tlumu. Widac to na zdjeciach slubnych, a pozniej w
rzeczywistosci. Na nk jest pelno takich "pieknosci", ktore pozniej sie
zapuszczaja, bo po slubie jakos juz o siebie nie dbaja. Z lenistwa.
Polactwo pelna geba.
Huczne wesela to porazka, zwlaszcza ze jest 30% szans, ze zwiazek po jakims
czasie sie rozpadnie hehehe.
--
Bluzgacz

PS. Po co sie znowu spuszczasz z wlasnym zyciem? Naprawde myslisz, ze kazdy
tak pragnie poznac twoj odpierdol?

17. Data: 2009-01-11 00:31:48

Od: "Redart" <r...@o...tnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze tańczyć trzeba z tego powodu :-(

Wiedziałem, że tak będzie ...
Szczególnie za córką. Bo faceci to trochę inna kategoria ...

18. Data: 2009-01-12 16:19:34

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:1bcodr6ephjve$.ug49z80da76c$.dlg@40tu
de.net...

> Wiedziałem, że tak będzie ...
> Szczególnie za córką. Bo faceci to trochę inna kategoria ...

No tak, gdybym miała syna, tobym mu kupiła garnitur i - idź!
A tu: suknia, posag, grunta, biżuteria, mieszkanie...
;-PPP

19. Data: 2009-01-12 16:22:07

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 01:46, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:k7jmh2bw7u92.9v0if9l3vqig$.dlg@40tude
.net...

> Chuj z wami.
> Nachlalas albo nacpalas sie i gadasz sama ze soba.
> Kurwa, nie widzialem takiej zalosnej mendy nigdy przedtem.
> Lecz sie debilko.
> --

Czym ciebie leczyli? - bo cóś nie działa, powiem mojemu psychiatrze,
żeby mi tego nie zapisywał ;-PPP

20. Data: 2009-01-12 16:56:03

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

No tak, gdybym miała syna, tobym mu kupiła garnitur i - idź!
A tu: suknia, posag, grunta, biżuteria, mieszkanie...
;-PPP

Przestan znowu zmyslac bidoku.
Nie dosyc zes bidna intelektualnie to jeszcze tworzysz mity na temat swoich
wlosci...
Pierzyny z gesim pierzem i 6 kur - to bedzie posag od ciebie lajzo.
--
Bluzgacz

śmierć pobudza do życia
Jak poprawić swój intelekt?
Wsiadł do autobusu człowiek ze stymulatorem
KIDNAPERIADA
O ogniu, łkaniu w kominie, jednym pijaczku i dwóch kibolach