Re: Czy ktoś ma kafelki w pomieszczeniu na różnych wysokościach?

From: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Czy ktoś ma kafelki w pomieszczeniu na różnych wysokościach?
Date: Tue, 11 Feb 2003 21:04:32 +0000 (UTC)

On 11 Feb 2003 18:55:46 GMT I had a dream that Monika <1...@w...pl> wrote:
>Bruździcie mi tu Towarzyszu:-), bardzo. A poważniej to idea szalenie mi
>się podoba i "bruździsz" mi, bo łazienkę mam skończoną i pomysłu nie
>mogę wykorzystać:-). Pomysł fajany bardzo, jak i wykonanie się uda
>będzie cacuszko:-).

Heh, największy problem to to, że ja sam będę wszystko robił i może
nie wyjść tak fajnie, jak by to mogło być :)

>Bo ja ogólnie lekko zla jestem, że uległam odwiecznie panującym u nas
>trendom i zrobiłam łazienkę calutką w kafelkach...:-(, zupełnie
>bezrefleksyjnie, bo mnie fachowcy zaskoczyli, zadzwonili wieczorem, że
>rano przychodzą i materiał im kupić na gwałt należało...
>Jak dla mnie ryzykuj:-), nawet jeśli nie do końca będzie tak jak
>chcesz, to mów, że to efekt zamierzony:-).

Dzięki. Ale wiesz - nie jesteś w straconej sytuacji - zawsze możesz część
kafelków zerwać :)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.