Czy ma ktoś pralkę Electrolux EWT811?

1. Data: 2003-10-29 15:15:08

Temat: Czy ma ktoś pralkę Electrolux EWT811?
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - nie mogę na www ichnim się wywiedzieć.
Czy ta pralka ma opóźnienie startu o 3/6/9 godzin albo jakoś
podobnie?

A może ma ktoś Wirlpoola AWT7095? Bo między tymi dwiema praleczkami
się waham...

Dzięki z góry za pomoc.

1. Data: 2003-10-30 20:31:56

Temat: Re: Czy ma ktoś pralkę Electrolux EWT811?
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Oct 2003 15:15:08 +0000 (UTC) I had a dream that Grzegorz Janoszka
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote:
>Jak w temacie - nie mogę na www ichnim się wywiedzieć.
>Czy ta pralka ma opóźnienie startu o 3/6/9 godzin albo jakoś
>podobnie?

Sam sobie odpowiem, bo może komuś się to przyda:

Napisałem do Electroluxa korzystając z formularza na ich stronie www,
o dziwo na następny dzień przyszłą odpowiedź: EWT 811 pozwala na opóźnienie
startu o 2, 4 lub 6 godzin.

1. Data: 2003-11-03 07:15:03

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote:

> [...]
>
> Napisałem do Electroluxa korzystając z formularza na ich stronie www,
> o dziwo na następny dzień przyszłą odpowiedź: EWT 811 pozwala na opóźnienie

Maja faktycznie bardzo miłą obsługę internetową - ja jak się nad pralka
zastanawiałem to do nich napisałem i mi przysłąli instrukcje obsługi
czterech pralek w pdf-ach.

--
Paweł Muszyński

ekipa do lazienki
Co sadzicie o takim sprzecie do kuchni ?
Dekatyzować czy nie?
kolor starego zlota
kolor starego zlota