Czy miał ktoś też problemy ze zgrzewarką do folii Silvercrest

51. Data: 2012-03-28 23:04:23

Temat: Re: Czy miał ktoś też problemy ze zgrzewarką do folii Silvercrest
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Mar 2012 21:52:35 +0200, Anai napisał(a):

> - być może zabójczość serów z linka Bbjk spowodowana była ich wyjątkowo
> niską ceną i wynikającą z niej (również) niską jakością... ;)

A może to jakość CZŁOWIEKA tutaj gra największą rolę, a nie jakość/cena
towaru?

Bo uwierz, naprawdę istnieją ludzie, którzy gdyby zapłacili za coś mniej,
zaczęliby SIEBIE (niekoniecznie sam towar) uważać za gorszych - jak w
tvreklamie samochodu Dacia. W związku z tym cieszą się, gdy płacą więcej,
uważajac za gorszych tych, którzy po prostu najzwyczajniej w swiecie
szanują swoje pieniądze i po prostu płacą mniej tam, gdzie należy 333-)
--

XL wiosenna

52. Data: 2012-03-29 00:18:34

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-27 12:38, Ikselka pisze:
> [...]
a.pl...

================

> I nabiał (sery żółte, plesniowe, serki, śmietana, masło). I słodycze -
> głównie czekolada. I rybne konserwy. I owoce. I paczkowana szynka pieczona
> w plasterkach (okazjonalnie kupuję). Nawet dżemy - jednej firmy. I... :-)

Ja kupuje dobre herbaty i świetne powidła śliwkowe (za ok 5 zł-podrożały
teraz właśnie).

--
animka

53. Data: 2012-03-29 05:27:09

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-28 22:29, rageofhonor pisze:

> Jeśli chodzi o ryby w puszcze to tylko niemiecka firma Appel. Niestety w
> Lildu jeszcze nie widziałem a produkty mają super. Jakoś mi polskie
> konserwy rybne nie smakuja bo zawsze mają posmak puszki.

W jakich niemieckich sklepach to się kupuje? jakaś sieć, czy zwykłe
spożywczaki? Niebawem wybieram się do Berlina, to się rozejrzę, bo ryby
uwielbiam :)
--
B.

54. Data: 2012-03-29 06:26:18

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> To móiwsz, że szkodliwie raniące jelita igiełki kostne zbyt "nadęte"
> dla
> niemowlaków są?
> Czyli rozumiem, że Twoje dzieci je jadły?

Mówię o przypadku gdy w *jednym* słoiku znaleziono kawałek szkła i na
tej podstawie domagano się wycofania wszystkich produktów tej marki i
faktycznie likwidacji firmy. Niemal oskarżono producenta o celowe
sypanie szkła do karmy dla niemowlaków i zaplanowaną eksterminację
ludzkości.

55. Data: 2012-03-29 06:34:44

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anai" <a...@g...pl> napisał

> Wytłumaczę jak chłop krowie na rowie... (jak czasem mawia mój TŻ)
> Chodziło mi o reklamę - teraz jest mądry wybór (czy coś w ten
> deseń),
> wcześniej było hasło: Lidl jest tani...

A ty byś chciała żeby firma do końca świata reklamowała się w taki sam
sposób? Kto by zwracał uwagę na taka reklamę?

> - być może zabójczość serów z linka Bbjk spowodowana była ich
> wyjątkowo
> niską ceną i wynikającą z niej (również) niską jakością... ;)

Związek między ceną a jakością nie jest aż tak ścisły.
Kiedyś przeprowadzono test wody pitnej. Wyspecjalizowanym smakoszom
podawano wodę tak że nie wiedzieli co piją. Najwyższe noty zebrała
zwykła woda z kranu z jednego z miast USA lub Kanady (nie pamiętam
którego) kosztująca kilkadziesiąt centów za metr sześcienny a woda
Perier po kilka dolarów za litr wylądowała na odległym miejscu.

56. Data: 2012-03-29 09:23:21

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2012 08:34, Alek pisze:
> Użytkownik "Anai" <a...@g...pl> napisał

> A ty byś chciała żeby firma do końca świata reklamowała się w taki sam
> sposób? Kto by zwracał uwagę na taka reklamę?

Czy Wy macie w ogóle chociaż szczątkowe poczucie humoru?
Bbjk wstawiła link, Ty po nim pojechałeś, Bbjk odpisała, że nie zawsze
Lidl to mądry wybór a ja z a ż a r t o w a ł a m, że kiedyś nie
koniecznie był to mądry wybór za to był tani...
Prościej nie umiem :/

> [...]
> którego) kosztująca kilkadziesiąt centów za metr sześcienny a woda
> Perier po kilka dolarów za litr wylądowała na odległym miejscu.

Taaa, no wiem... - oglądałam jakiś czas temu, w jakiejś tv śniadaniowej
jak wysokiej klasy specjaliści od mody wszelakiej mieli ocenić po
wyglądzie, bez dostępu do metek, które szmatki są z sieciówki a które od
znanych projektantów... i kierując się zasadą, że jeśli coś kosztuje
grubą kasę i jest firmowane znanym nazwiskiem, to powinno być z bardzo
dobrej jakości materiałów i porządnie uszyte, pomylili się tak mniej
więcej w 2/3 przypadków :D

Nie zmienia to jednak faktu, że w przypadku żywności częściej zdarzało
mi się wyrzucić (czego strasznie nie lubię) produkty tańsze... Zwłaszcza
kiedy próbowałam na czymś zaoszczędzić, kupując tańszy zamiennik
wychodziłam na tym jak Zabłocki na mydle...

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

57. Data: 2012-03-29 14:53:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Mar 2012 08:26:18 +0200, Alek napisał(a):

> [...]
> faktycznie likwidacji firmy. Niemal oskarżono producenta o celowe
> sypanie szkła do karmy dla niemowlaków i zaplanowaną eksterminację

A ja o tym:
http://supermarket.blox.pl/2011/01/Pseudo-mieso-w-pr
oduktach-Gerbera-dla-niemowlat.html
--

XL wiosenna

58. Data: 2012-04-06 18:25:48

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak tam sobie chcesz. Niemcy naprawdę chemię mają na wysokim poziomie,
> tylko po co jeść syntetyczną żywność?
>
> --
>
> Chiron

W Lidlu sa parowki wieprzowe PIKOK, ktore - jesli wierzyc etykiecie - maja
83% miesa.
Zadne Sokołowy czy inne Morliny sie do nich nie umywaja.

@

59. Data: 2012-04-06 19:42:53

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-06 20:25, @ pisze:

> W Lidlu sa parowki wieprzowe PIKOK, ktore - jesli wierzyc etykiecie -
> maja 83% miesa.
> Zadne Sokołowy czy inne Morliny sie do nich nie umywaja.

Są "parówki z szynki" z Sokołowa, które mają 93% mięsa.

Ewa

60. Data: 2012-04-06 19:50:23

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są "parówki z szynki" z Sokołowa, które mają 93% mięsa.
>
> Ewa

tak, ale po pierwsze cene tez maja niezla, a po drugie ... smak, jakby miesa
mialy najwyzej 30 %.

Pozdrawiam
@

Czym jest probiokap...
Mniszek niedługo.
~~** Don't Miss .. Our Unique Designs 4F.R.E.E & Surprises !! **~~
chrzan
nie-kefir maćkowy