nasiona magnolii i co dalej ?

11. Data: 2002-11-30 11:50:41

Temat: Re: Czy mirt ...
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> O! Witaj! Kopę lat!
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Dzięki (:-)) Jestem po rewolucji komputerowej i znów zaczynam jak biała
tablica .
Pozdrówki - w oczekiwaniu na SDI - Jagoda

12. Data: 2002-11-30 12:10:45

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jagoda

> Czy mirt ma szansę przezimować posadzony w gruncie ? Pani na stoisku
> zapewniała że tak. Do tej pory ma wszystkie listki żywo zielone, ocieplony
> kopczykiem liści i co dalej ?
>
> Pozdrawia powracająca po długiej nieobecności -Jagoda

Witaj po długie nieobecności-zbyt długiej:-)
Mirt jest rośliną częściowo zimotrwała, moje próby w gruncie kończyły się
niepowodzeniem, ale obecnie kto to wie:-)
Winnice już w polsce zakładają to może i mirt przezyje:-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

13. Data: 2002-11-30 13:18:28

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jagoda <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:asad07$ld4$...@n...tpi.pl...

> Pozdrówki - w oczekiwaniu na SDI
SDI - to ma coś wspólnego z wojnami gwiezdnymi????
Pozdrawiam :-)
Janusz

14. Data: 2002-11-30 17:15:11

Temat: Re: nasiona magnolii i co dalej ?
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie mnie to dziwi ,że trzeba robić jakieś zabiegi - przecież skoro
> roślina owocuje i żyje w trochę zbliżonym klimacie to powinny nasiona same
> się stratyfikować .
>
> --
> kochany J.Krzysztof Chiliński  j...@p...pl
> Serwis "muszlowcowy"  http://republika.pl/jkch1
> O rekinach http://republika.pl/jkch2
> Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

Jezeli chce się mieć kilka procent skiełkowanych nasion to można nie
przeprowadzać żadnych zabiegów - ale jeżeli chcemy miec jak najwięcej siewek to
chyba lepiej polegać na doświadczeniu szkólkarzy.

Pozdro
Jack

15. Data: 2002-11-30 20:27:22

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ja zawijam nasiona w szmatkę i zawiązuję w rajstopy
>
> a w jakim kolorze??
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

hehe
z kobietami nigdy nie jest prosto
jest Januszku jeszcze duzo wiecej roznic niz kolor
ze tylko wymienie
grubosc
z czego sa wykonane
rodzaj splotu
budowa itd
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

16. Data: 2002-11-30 20:41:19

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:005301c298af$471432c0$677d63d9@d3h6c1 Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> z kobietami nigdy nie jest prosto
> jest Januszku jeszcze duzo wiecej roznic niz kolor
> ze tylko wymienie> grubosc> z czego sa wykonane
Hejka, a może Jagoda zawiązuje w męskie rajstopy?
Ja...cki

17. Data: 2002-11-30 20:51:31

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:

> a w jakim kolorze??

Najlepiej jaskrawym, żebyś odnalazł na wiosnę wśród innych różności w ziemi
i koniecznie podpisać jakie nasionka w jakich rajstopach (:-)), żeby nie
pomylić podobnych.np pigwy i pigwowca. A dlatego rajstopy, bo inne tkaniny w
czasie kilku miesięcy w ziemi butwieją i rozpadają się a wtedy nasionka
pozostają w ziemi.
Pozdrawiam- Jagoda (:-)

18. Data: 2002-11-30 20:53:33

Temat: Andrzejom...
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne życzenia szczęścia, zdrowia, pomyślności Andrzejom Opejdzie i
Paplińskiemu oraz wszystkim obecnym i byłym na grupie pl.rec.ogrody
-od Jagody

19. Data: 2002-11-30 21:03:13

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:005301c298af$471432c0$677d63d9@d3h6c1...

> z kobietami nigdy nie jest prosto
> jest Januszku jeszcze duzo wiecej roznic niz kolor
> ze tylko wymienie

> grubosc
o gabarytach dam raczej staram się nie dyskutowac!

> z czego sa wykonane
to mniej więcej wiem

> rodzaj splotu
Kamasutra?

> budowa
na ogół atrakcyjna!

Pozdrawiam :-)
Janusz

20. Data: 2002-11-30 21:03:33

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup

> SDI - to ma coś wspólnego z wojnami gwiezdnymi????
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Nie całkiem (:-)) ale to podobno kolejna rewolucja ...

Pozdrówki -Jagoda

grille i kominki ogrodowe ...
Anemony
pies ogrodnika