Czy moge sie oswiadczyc? (Troche dlugie)

81. Data: 2002-08-05 07:41:33

Temat: Re: Czy moge sie oswiadczyc? (Troche dlugie)
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex Jańczak" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
news:ail6t3$1cf$1@news.tpi.pl...
> Oasy <u...@p...onet.pl> w artykule
> news:ail52p$2kn$1@news.onet.pl napisał...

> Całość to bym nie radziła. Może Ona liczy na te pieniądze i jeśli przez
> pierścionek nie zapłaci za dajmy na to prąd, to raczej nie będzie
> zachwycona...

Oczywiście że mogę się mylić, ale nawet gdyby ten pomysł był szaleństwem to
tym z zakresu mile widzianego przez co najmniej część przedstawicielek płci
pięknej.
Arek sam musi podjąć decyzję, bo tylko on jest w stanie ocenić czy więcej
straci jego wizerunek przyszłego męża na tej "rozrzutności" niż zyska jako
kochający i trochę nieracjonalny w swej miłości kandydat na męża.
Ja stawiam na to że to właśnie ona zdecydowałaby się zrezygnować z tej
kwoty na rzecz zapewnienia o przyszłych zamiarach, a on może mieć problemy z
podjęciem właśnie takiej decyzji w związku ze swoim racjonalnym podejściem
do życia.

Pozdrawiam
Andrzej

82. Data: 2002-08-05 07:47:30

Od: Alex Jańczak <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oasy <u...@p...onet.pl> w artykule
news:aila58$d9v$1@news.onet.pl napisał...

> [...]
> podjęciem właśnie takiej decyzji w związku ze swoim racjonalnym podejściem

A ja pamiętam, co znaczy przy bardzo niskich dochodach niespodziewanie mieć w
jakimś miesiącu o sto złotych mniej na życie niż oczekiwałeś... Nie zapominaj,
że Ona ma dziecko, które _musi_ jeść :(

Olka
--
**/|_/|*******************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

83. Data: 2002-08-05 12:20:51

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> paragonu -

> Dokładnie jak przy kasie - i dlatego napisałem że jest to coś
> "zewnętrznego" - wymuszanego przez system - a nie "wewnętrzne" -
> konieczne do stworzenia trwałego związku.

Jesli tworzysz rodzine, chcesz ja zabezpieczyc na wszelkie
mozliwe sposoby...
Zwlaszcza na wypadek, gdy nie wszyscy zdrowi i zywi...
Zewnetrznie potrzebne, ale wewnetrznie warto o tej potrzebie
pamietac.

Dominika

Re: [długie]masz kłopoty z podejmowaniem decyzji?
Re: [długie]masz kłopoty z podejmowaniem decyzji?
Re: [długie]masz kłopoty z podejmowaniem decyzji?
Re: [długie]masz kłopoty z podejmowaniem decyzji?
Re: Rocznica ślubu