Czy moja dziewczyna moze byc w ciazy?

1. Data: 2003-05-11 13:41:50

Temat: Czy moja dziewczyna moze byc w ciazy?
Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!

12 kwietnia moja dziewczyna dostala okres (okres od 1'go dnia krwawienia do
nastepnego 1'go dnia wynosi okolo 36-39dni) a miedzy 31 kwietnia-4 maja
bylismy pod namiotami. Uprawialismy tylko petting i zawsze wytrysk mialem w
prezerwatywie ale martwie sie ze moglem niechcacy otrzec reka o penisa a
potem dotykac jej pochwy. Teraz ona nie czuje sie za dobrze tzn. od 2 dni
jest jej slabo i boli ja brzuch. Czy mogla zajsc w ciaze w tych dniach
zakladajac ze moglem przeniesc niewielka ilosc nasienia reka do jej pochwy?.

dziekuje za wszystkie odpowiedzi

2. Data: 2003-05-11 13:47:32

Temat: Re: Czy moja dziewczyna moze byc w ciazy?
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" napisał ...

> /.../ Czy mogla zajsc w ciaze w tych dniach
> zakladajac ze moglem przeniesc niewielka ilosc nasienia reka do jej
pochwy?.

Teoretycznie tak, ale szansę macie mniej więcej taką,
jak na trafienie szóstki w totka. :-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2003-05-11 14:07:49

Od: "Mika" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Teoretycznie tak, ale szansę macie mniej więcej taką,
> jak na trafienie szóstki w totka. :-)

Zgadzam się : )

Stawiam na to ze bóle głowy i brzucha to efekt stresu,
i samych obaw że może być w ciąży.
Znam to z autopsji ; )

Mika

4. Data: 2003-05-11 16:18:30

Od: "agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Hejka!
>
> 12 kwietnia moja dziewczyna dostala okres

Policzyłam - 12 kwietnia okres - powinna dostac okres (przy cyklu 28) 9
maja, dzisiaj mamy 11 V - 2 dzien spóźnienia - na razie nie ma co panikowac

(okres od 1'go dnia krwawienia do
> nastepnego 1'go dnia wynosi okolo 36-39dni)

chyba 26-29 ???

a miedzy 31 kwietnia-4 maja

30.kwietnia - 4 maja - czyli od 19 dnia cyklu

> [...]
> potem dotykac jej pochwy. Teraz ona nie czuje sie za dobrze tzn. od 2 dni

te bole to pewnie zwiastun, że okres tuz tuż

Czy mogla zajsc w ciaze w tych dniach
> zakladajac ze moglem przeniesc niewielka ilosc nasienia reka do jej
pochwy?.

raczej nie powinna byc w ciazy, ale musicie uwazac. Kiedys dawno jedna z
moich kolezanek myslała, ze jak ma błone dziewiczą to w ciaze nie zajdzie,
ale plemniki wiedziały lepiej....

Agati

5. Data: 2003-05-11 16:39:43

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 May 2003, Marek wrote:

> [...]
> zakladajac ze moglem przeniesc niewielka ilosc nasienia reka do jej pochwy?.

teoretycznie tak ale jesli bylo tak jak piszesz to bardzo malo
prawdopodobne. Jesli wprowadzales palec do jej pochwy pod namiotem
i boli ja brzuch to wieksze prawdopodobnienstwo, ze podrazniles
ja lub spowodowales infekcje jakimis bakteriami. Jesli byl
to powierzchowny petting ale intesywny to mogles spowodowac
infekcje drog moczowych u niej. Niech sie zglosi do lekarza,
ew. zrobi badanie moczu i skontroluje sie u ginekologa.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

6. Data: 2003-05-11 20:18:27

Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (okres od 1'go dnia krwawienia do
>
> chyba 26-29 ???

Wlasnie nie oto jej daty z ostatnich 3 cykli (pierwsze dni okresu):
21,01,03; 02,03,03; 12,04,03. Czy powinienem ja namowic do wizyty u
ginekologa i czy moze byc chora?.

7. Data: 2003-05-12 11:26:38

Od: "Agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie nie oto jej daty z ostatnich 3 cykli (pierwsze dni okresu):
> 21,01,03; 02,03,03; 12,04,03. Czy powinienem ja namowic do wizyty u
> ginekologa i czy moze byc chora?.

Ja osobiscie poszłabym do ginekologa. Długosc cyklu moze byc rózna,
ale zapewne jakas przyczyna tego stanu jest, dla własnej świadomosci
trzeba sprawdzic, czy wszystko jest OK. Znajomosc swojego zapachu,
rodzaju śluzu bardzo pomaga w okresleniu dni płodnych. Warto sie
nauczyc siebie, łatwiej wtedy dostrzec ewentualną chorobę.

Życzę zdrówka
Agata

8. Data: 2003-05-12 12:09:00

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w takie zimno? :/

9. Data: 2003-05-12 15:28:35

Od: "A&A Kotwica" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2003-05-13 14:22:58

Od: i...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> dziekuje za wszystkie odpowiedzi
>
> Hej, przede wszystkim Twoja dziewczyna powinna pojść do ginekologa, ponieważ
normalna dlugośc cyklu miesiaczkowego moze sie wahac od 22 do 36 dni. Jesli jej
trwaja od 36-39, to moze miec jakies klopoty hormonalne.
Niech lepiej lekarz to oceni.
Pozdrawiam.
Powodzenia Wam zycze.

ból za mostkiem
Potrzebne materialy o sprzecie stomatologicznym
pogryziona recepta
Co po chemioterapii?
wypadanie wlosow lonowych ... (jak zaradzic?)