Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.soc.wegetarianizm,pl.misc.dieta
Subject: Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?
Date: Mon, 7 Oct 2002 07:49:30 -0500

"Witold Grabowski" <vito@USUN_RAZEM_Z_KROPKA.klub.chip.pl> wrote in message
news:d3g2quk2eqkt6o64278tk1vfhrmkj9issu@4ax.com...

> Nie, ale nie powstała, bys sobie na niej urządzał przsechwałki
> samego siebie.... Jestes nudny a w dodatku mądry inaczej.

No to w czym problem? Jeśli Cię nudzę to mnie nie czytaj.
Cieszę się, że przyznajesz mi rację w sprawie zaśmiecania grupy.
To się bardzo liczy w wydaniu jednego z oryginalnych założycieli grupy.

> Na wszelkie argument jesteś głuchy.

Wymień trzy na które jestem głuchy... potrafisz?
Czy to tylko taka Twoja demagogia powtarzana za innymi "mundrymi"?

> Powinni ci zablokować dostęp do usenetu już dawno.

Mam Ci zaserwować fasolkę dla trolli?
Widzę, że masz jakąś niestrawność i niegrzecznie trollujesz...