Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?

51. Data: 2002-10-08 00:03:01

Temat: Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?
Od: gzyra <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Peyton wrote:

> Optymalni i wegetarianie to ludzie w pewnej czesci podobni. (...)
> Wszyscy ryzykujemy niewiadomymi efektami naszych dzialan.

Nie żartuj, zważ na proporcje ilości i jakości badań wegetarian do
ilości i jakości badań smalcowników. Smalcownicy zdecydowanie bardziej
ryzykują, szkoda tylko, że całość odbywa się nie wyłącznie ich kosztem.

gzyra

52. Data: 2002-10-08 00:50:10

Od: "Sanvean" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najgorsze, że Wasze ryzykowanie odbywa się kosztem Waszych dzieci.

No rzeczywiście. Istnieje bardzo poważne ryzyko bycia zdrowym.
Może jednak wprowadzę dzieciom trochę mięsa do diety - nich zobaczą
co to choroby. A co!

sanvean

53. Data: 2002-10-08 03:38:00

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"Pszemol":
> Najgorsze, że Wasze ryzykowanie odbywa się kosztem Waszych dzieci.

nie mow, ze leszkowa agatka jest weganka...

:-)
p8on

54. Data: 2002-10-08 03:57:06

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

przesylam tu interesujacy list NA TEMAT, umieszczony na grupie
dieta.optymalna:

55. Data: 2002-10-08 06:37:06

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com> rzecze tak w

> Najgorsze, że Wasze ryzykowanie odbywa się kosztem Waszych dzieci.

Nasze dzieci są szczupłe i zdrowe.
Nie sądzę, żeby o dzieciach żywionych w McDonaldach mozna było to samo
powiedzieć.

--
| s i w a @ v e g e . p l |
| http://siwa.franolan.one.pl |

56. Data: 2002-10-08 06:51:46

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@bez_tego.vege.pl> napisał w wiadomości
> "Pszemol" <P...@P...com> rzecze tak w

> Nasze dzieci są szczupłe i zdrowe.

Nie nosza okularow i nie lysieja ;)))

57. Data: 2002-10-08 08:19:15

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał

> ale w przypadku DO zalecane są wpłaty na konto, więc
> walka toczy się o pieniądze.

Juz pare razy pisaliscie tu o jakichs pieniądzach które należy wplacac aby
móc zdrowieć na DO.
Uświadom mnie gdzie , komu i ile mam wpłacać bo czuje że coś przegapiłem.
Juz od pól roku z pozytywnym skutkiem zdrowotnym stosuje DO, i jeszcze
nikomu nie zapłaciłem ani grosza.
W takiej sytuacji czuję się jakbym kogoś naciągał albo korzystał z
dobrodziejstw DO na na krzywy ryj.

58. Data: 2002-10-08 08:35:38

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał
> A czy to wazne, w stosunku do kogo ich uzywasz? Wazne ze uzywasz, z pelna
> premedytacja, na zimno. I nawet nie chodzi tu o konkretne okreslenia, ale
> to, ze doskonale zdajesz sobie sprawe, jak inni je odbieraja. Chodzi Ci
> tylko i wylacznie o wywyzszenie siebie i ponizenie innych. A tych innych
> nawet nie znasz, tylko wrzucasz ich do worka z napisem "trawozercy".

Nie czepiajcie sie Leszka o takie wyrażenia jak "trawożercy" i inne .
Przecież to nie jego słowa a cytaty znanego autora a on go tylko uzył w
chwili słabosci, za co z pewnościa do dziś załuje.

59. Data: 2002-10-08 08:51:11

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <t...@p...onet.pl> rzecze tak w

> Nie czepiajcie sie Leszka o takie wyrażenia jak "trawożercy" i inne .

Trawozercow sie nie czepiamy. Ale mnie np. "ludzkie bydlo" juz sie nie
podoba. Chyba mi sie trudno dziwic.

> Przecież to nie jego słowa a cytaty znanego autora

To śmieszny autor - wiem coś o tym :)

> a on go tylko uzył
> w chwili słabosci, za co z pewnościa do dziś załuje.

Robi wrażenie, że jest z tego dumny. Nie czepiamy się zawartości leszkowego
talerza jeno jego działalności misjonarskiej.

--
Y ___ \ s i w a @ v e g e . p l |
(")__<^^^>___/ http://siwa.franolan.one.pl |

60. Data: 2002-10-08 09:02:41

Od: Witold Grabowski <vito@USUN_RAZEM_Z_KROPKA.klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Oct 2002 07:49:30 -0500, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

>Cieszę się, że przyznajesz mi rację w sprawie zaśmiecania grupy.
>To się bardzo liczy w wydaniu jednego z oryginalnych założycieli grupy.

Tak, ale to ty jestes tym śmieciem.

--
Vito

FAQ pl.misc.dieta