Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?

61. Data: 2002-10-08 09:06:45

Temat: Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał

> Juz pare razy pisaliscie tu o jakichs pieniądzach które należy wplacac aby
> móc zdrowieć na DO.
> Uświadom mnie gdzie , komu i ile mam wpłacać bo czuje że coś przegapiłem.
> Juz od pól roku z pozytywnym skutkiem zdrowotnym stosuje DO, i jeszcze
> nikomu nie zapłaciłem ani grosza.
> W takiej sytuacji czuję się jakbym kogoś naciągał albo korzystał z
> dobrodziejstw DO na na krzywy ryj.

a ja ci juz kilka razy tomku podawałem nr konta i tekst skierowany do
optymalnych w którym jest nakaz (sic!) wpłacania .czyzbys miał zaniki pamieci
na diecie optymalnej ??czy może twoja pamięc jest wybiórcza??

62. Data: 2002-10-08 10:04:06

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał
> [...]
pamieci
> na diecie optymalnej ??czy może twoja pamięc jest wybiórcza??

Ja nie przypominam sobie tego tekstu, widocznie go przeoczyłem.
Jesli nie sprawi Ci to kopotu przeslij go jeszcze raz.

63. Data: 2002-10-08 10:21:19

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał
>

> Nie czepiajcie sie Leszka o takie wyrażenia jak "trawożercy" i inne .
> Przecież to nie jego słowa a cytaty znanego autora

To go w zaden sposob nie usprawiedliwia - w koncu jest Homo Optimus i
powinien zdawac sobie sprawe z wielu rzeczy i ich konsekwencji. I jeszcze
raz przypomne, ze nie chodzi o "trawozercow", ale o to, co napisal pare
linijek wyzej. To po prostu smierdzi faszyzmem.

Pozdro,
Cooler

64. Data: 2002-10-08 10:38:38

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał
> pamieci
>
> Ja nie przypominam sobie tego tekstu, widocznie go przeoczyłem.
> Jesli nie sprawi Ci to kopotu przeslij go jeszcze raz.

średnio co 2 miesiące optymalni tracą pamięć i zapominają o tym ,ze trzeba
płacić bo tak każe dr Jan czyżby to były skutki diety????

www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/Bole_Bioder_i_K
regoslupa/bole_bioder_i_
kregoslupa.html

zapisz sobie nr konta i nie zawracaj głowy za jakiś czas ,ze nie wiesz nic o
nawoływaniu przez guru do płacenia

65. Data: 2002-10-08 12:48:26

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał
www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/Bole_Bioder_i_K
regoslupa/bole_bioder_i_
> kregoslupa.html

Jesli i poprzednio tak mi odpowiedzialeś to oczywiście że tego tekstu nie
czytalem.
Nie mam mozliwosci lączenia sie do takich linków.
Mam dostep jedynie do poczty elektronicznej.

66. Data: 2002-10-08 13:29:13

Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> mam silne przeswiadczenie, ze tracimy czas na klotnie. optymalni i
> wegetarianie sa odporni na argumentacje drugiej strony jak malo kto.
> sadze, ze dla osob postronnych wygladamy nieco jak kibice
> trzecioligowych klubow pilkarskich (nie wartosciuje tu naszych
> przekonan, a jedynie okreslam ich zasieg), ktorzy w regularnych
> odstepach czasu przychodza na stadion, zeby sie nawyzywac.

Cos w tym jest...
Przeczytalem posty z ostatniego tygodnia i nie znalazlem NIC dla siebie.
No - moze rzeznie. Daje do myslenia.

I juz wiem, jak sie robi fasolke szparagowa. ;)

T. D.

67. Data: 2002-10-08 13:39:51

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"Tomasz Dryjanski":
> Przeczytalem posty z ostatniego tygodnia i nie znalazlem NIC dla siebie.

coz... kazdy ma jednakowy wplyw na charakter grupy.

proponuje, abys pisal tu rzeczy, jakie chcialbys przeczytac :-)

p8on

68. Data: 2002-10-08 13:50:50

Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
> "Tomasz Dryjanski":

No ladnie...

> proponuje, abys pisal tu rzeczy, jakie chcialbys przeczytac :-)

OK.
Pewnie juz kiedys bylo, ale moze ktos dysponuje informacja "w pigulce".
Interesuje mnie kwestia szkodliwosci diety bezmiesnej - czy mozecie
polecic jakies "powazne" linki?

T. D.

69. Data: 2002-10-08 13:54:26

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <t...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
> wplacac aby móc zdrowieć na DO.
> Uświadom mnie gdzie , komu i ile mam wpłacać bo czuje że coś

Proszę, oto cytat ze źródłem, ciach mój:

From: Krzysztof Wychowalek <x...@v...com.juz.nie.dziala>
Newsgroups: pl.soc.wegetarianizm
Subject: Re: Czy "Optymalni" są sektą?
Date: Fri, 21 Sep 2001 09:18:03 +0200

'Zamiast definicji cytacik z dra K.

[ciach]

"Bo też nawet najpiękniejszą ideę można ludziom tylko zaproponować.
Nigdy narzucić- napisał ks. prof. Włodzimierz Sedlak. Optymalni tak
właśnie powinni postępować, jak radził patron Stowarzyszenia
Optymalnych. Jeśli mogą, jeśli zaoszczędzili na jedzeniu, a
zwłaszcza na lekach, powinni w swoim własnym interesie wspierać
finansowo Stowarzyszenie. Tak trzeba. Wpłaty należy przekazywać na
konto: OGÓLNOPOLSKIE STOWARZYSZENIE BRACTW OPTYMALNYCH PKO BP
ODDZIAŁ JAWORZNO 10202414-595463-270-1.'

> Juz od pól roku z pozytywnym skutkiem zdrowotnym
> stosuje DO, i jeszcze nikomu nie zapłaciłem ani grosza.

Nieładnie. Wyraźnie napisane, że jak zaoszczędzisz na jedzeniu a
zwłaszcza lekach, to trzeba wpłacać na konto. A na pewno
zaoszczędziłeś, bo przecież na DO jesz mało. Czyli dieta typu 'jedz
mało, będziesz czuł się lepiej, a co zaoszczedzisz na jedzeniu, daj
mi'.
BTW to w Korei Północnej też chcieli wprowadzać taki system...
Jesz dwa razy dziennie głodowe porcje i tyrasz ku chwale 'góry' (tam
ojczyzny/komunizmu). Nie wiem, czy im wyszło, ale się nie wybieram.

> W takiej sytuacji czuję się jakbym kogoś naciągał albo korzystał z
> dobrodziejstw DO na na krzywy ryj.

Jesteś na DO? A dzienniczek masz? Bo bez dzienniczka DO jest
nieważne. Głowny specjalista Leszek S. tak powiedział. ;-) Niemniej
jakaś hierarchia obowiązuje i zdanie lekarza K. uznałbym za wiążące.
Przecież nie podawał numeru konta 'na wiatr'. :-)

--
/**** Here comes the war - ****\
***** put out the lights on the Age of Reason. *****

70. Data: 2002-10-08 13:57:24

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"Tomasz Dryjanski":
> Interesuje mnie kwestia szkodliwosci diety bezmiesnej - czy mozecie
> polecic jakies "powazne" linki?

specjalistami od szkodliwosci wegetarianizmu sa optymalni. ostatnio
pszemol wywiodl tutaj, ze wegetarianizm jest antyekologiczny. zdaniem
leszka seredynskiego i lecha rugaly jestesmy debilami, ktorym brak miesa
uszkodzil mozgi.

jezeli natomiast chodzi ci o to, jak racjonalnie skomponowac diete
wegetarianska, to odsylam do www.vege.pl i faq-a.

p8on

FAQ pl.misc.dieta
Salatka z pomidorow i cebuli