Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach? Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

Data: 2009-05-10 11:30:26
Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: glob <r...@g...com>

i...@g...pl napisał(a):

> Jasne: bo żaden Judym jeszcze niczego dobrego tak naprawdę nie zrobił
> - ot, mentalny_impotencik/wybrakowany_psychicznie/ogólnie_
niemogący,
> wymawiający się od kobiety/seksu/rozmnażania/normalności swoją
> pracowicie na tę ewentualność wydumaną pasją/ideą/powołaniem.
> Tylko człowiek mający biologiczną/trzewną styczność z życiem może coś
> do tego życia konstruktywnie wnieść.
--------------------------------
Oj niestety większość twórców kultury była wykolejeńcami,[to jednostki
tworzyły kulturę,bo masa nie jest twórcza ,więzi ją norma masy i
zdrowy jest bardziej zniewolony normami ,bo w masie funkcjonuje.
Zawsze twórcą coś dolegało,homo,szaleństwo,psychopatia[Newton],itd.
Bo to ludzie stwarzają normy i obraz świata,a czy twór twój jest
normalny jeśli konsekwencje to zatrzymanie w rozwoju.

> W rozszerzony. To ty prezentujesz i promujesz niemożność ogarnięcia
> życia w pełni i dawania sobie rady z ogromem WSZELKICH zadań
> życiowych, tłumacząc to celowym, uwznioślającym przez kalectwo,
> zrządzeniem natury...

> Nigdzie nie piszę o "nikim". Ja po prostu mam SWOJĄ pełną rację, nie
> musisz jej uznać, skoro natura Ci nie pozwala i stworzyła Ci takie

> ograniczenie...
Projekcja