Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

121. Data: 2009-05-10 19:19:11

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 20:36, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> IMO zaletą jest umieć się zmierzyć z krytyką innych, a nie jak kamień tkwić
> w jednym miejscu.

Z krytyką - zawsze warto.
Krytykanctwu do krytyki tak blisko, jak stąd do Ameryki :-)
Krytykantów dosyć na świecie od zawsze. Są elementem codzienności, jak
kurz na drodze, podniesiony powiewem wiatru - opada pod własnym
ciężarem bez mojego udziału, tylko mocą grawitacji. Wystarczy poczekać
i spokojnie robić swoje - fizyka sama wszystko załatwi.

122. Data: 2009-05-10 19:20:36

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 21:15, michał <6...@g...pl> wrote:

> To widać. Na kursach nie mieli Cię dość i właśnie dlatego skończyłaś? Na
> psychologii poradzą sobie z Tobą jeszcze szybciej.
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Nie piskaj, michaś.

123. Data: 2009-05-10 19:25:25

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> [...]
> ciężarem bez mojego udziału, tylko mocą grawitacji. Wystarczy poczekać
> i spokojnie robić swoje - fizyka sama wszystko załatwi.

Założyłaś, że każdy oponent tkwi w jakimś układzie skierowanym przeciw
Tobie. Błędne założenie. Twoich krytykantów z p.s.p poznałam całkiem
niedawno. Ileś grup, ileś nie znających się wcześniej osób z podobnym
zdaniem na Twój temat, to nie jest wg Ciebie symptomatyczne?

--

Paulinka

124. Data: 2009-05-10 19:29:54

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 21:13, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Nie marnuj publicznych pieniędzy, skoro i tak zawodowo aktywna nie
> jesteś.

Zawsze mogę jeszcze być - Unia daje mi tę szansę :-)
Ale wykorzystam ją, kiedy sie odzwyczaję od spania do 9ej; na razie
nie opłaca mi się wcześniej wstawać.

> Jak już musisz sobie inteligencję udowadniać na papierze, zapłać
> za to karta męża.

Lubię się uczyć za darmo. A jeśli za cokolwiek płacę - płacę swoją,
jego pieniędzmi, jak przystało na dobrą żonę dobrego męża. Natomiast
jestem trochę zazdrosna, bo on finansuje też Twój bezproduktywny
etat :-)

125. Data: 2009-05-10 19:38:04

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 21:25, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Założyłaś, że każdy oponent

Krytykant. Nie pochlebiaj sobie i sobie podobnym. Żeby być moim
oponentem, trzeba sobą sporo reprezentować.

> tkwi w jakimś układzie skierowanym przeciw
> Tobie. Błędne założenie.

Przeciw mnie? - ależ skąd! Tylko w układzie SI oraz Mendelejewa.
Przecież tłumaczę Ci to na przykładzie kurzu i grawitacji - nie
zrozumiałaś?
A ja nie lubię się męczyć - umiem wykorzystywać proste zasady fizyki :-

> Twoich krytykantów z p.s.p poznałam całkiem
> niedawno. Ileś grup, ileś nie znających się wcześniej osób z podobnym
> zdaniem na Twój temat, to nie jest wg Ciebie symptomatyczne?

Miliony much... itd.
Gdybym się przejmowała, co one o mnie sądzą, musiałabym dobrowolnie
zamienić się w g...o, tylko po to, aby zrobić im dobrze :-)

126. Data: 2009-05-10 19:38:34

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Zawsze mogę jeszcze być - Unia daje mi tę szansę :-)

Unia wszystkim daje, pracodawcy wybranym.

> Ale wykorzystam ją, kiedy sie odzwyczaję od spania do 9ej; na razie
> nie opłaca mi się wcześniej wstawać.

Najstarszy zawód świata nie wymaga wstawania przed 9-tą a ponoć jakie
zarobki :>

> Lubię się uczyć za darmo.

Cudownie. Pięknie się za Twoim przykładem rozmywa idea Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki.

> A jeśli za cokolwiek płacę - płacę swoją,
> jego pieniędzmi, jak przystało na dobrą żonę dobrego męża. Natomiast
> jestem trochę zazdrosna, bo on finansuje też Twój bezproduktywny
> etat :-)

Ja bym się zasmuciła jakby mnie na internet nie było stać, moje dziecko
ma więcej w skarbonce.

--

Paulinka

127. Data: 2009-05-10 19:46:02

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 21:38, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Unia wszystkim daje, pracodawcy wybranym.

> Najstarszy zaw d wiata nie wymaga wstawania przed 9-t a pono jakie
> zarobki :>

Masz porównanie, jak widzę.

> Cudownie. Pi knie si za Twoim przyk adem rozmywa idea Programu
> Operacyjnego Kapita Ludzki.

Ona się rozmyła, zanim powstała. To jedna wielka bzdura, ukręcona dla
malwersacji ogromnych pieniędzy na wszelkich kursach i szkoleniach.
Oczywiście niektórzy mądrzy ludzie pomimo tej całej szopki i tak
zdolni są wiele od tych szkoleń wymagać - i właśnie to cały czas
robiłam: organizatorzy kursu nie mieli ze mną lekko :->

> Ja bym si zasmuci a jakby mnie na internet nie by o sta , moje dziecko
> ma wi cej w skarbonce.

I fajnie. Dlatego licz jego pieniążki w śwince, a nie moje. Moje
dzieci od dzieciństwa nie wierzyły w świnki, bo miały konta - jeszcze
zanim były pełnoletnie, poznały wartość samodzielnie zarobionych
pieniędzy i tajniki ich mądrego pomnażania :-)

128. Data: 2009-05-10 19:50:15

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Krytykant. Nie pochlebiaj sobie i sobie podobnym. Żeby być moim
> oponentem, trzeba sobą sporo reprezentować.

Przedstaw nam tutaj na forum, co sobą powinien reprezentować KRYTYKANT
XL namaszczony przez Ciebie. Zrobimy FAQ do p.s.p. Może sie ktoś
załapie. Chociaż szczerze wątpię. Tutaj samo pospólstwo.

> [...]
> zrozumiałaś?

Zrozumiałaś.

> A ja nie lubię się męczyć - umiem wykorzystywać proste zasady fizyki :-

I na co Ci to wszystko, skoro i tak masz etat klauna.

> Miliony much... itd.
> Gdybym się przejmowała, co one o mnie sądzą, musiałabym dobrowolnie
> zamienić się w g...o, tylko po to, aby zrobić im dobrze :-)

Czyli z tymi fekaliami i Tobą było od początku coś na rzeczy...

--

Paulinka

129. Data: 2009-05-10 19:54:11

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Masz porównanie, jak widzę.

PONOĆ.

> Ona się rozmyła, zanim powstała. To jedna wielka bzdura, ukręcona dla
> malwersacji ogromnych pieniędzy na wszelkich kursach i szkoleniach.

Pisz do CBA.

> Oczywiście niektórzy mądrzy ludzie pomimo tej całej szopki i tak
> zdolni są wiele od tych szkoleń wymagać - i właśnie to cały czas
> robiłam: organizatorzy kursu nie mieli ze mną lekko :->

Kolejna grupa osób, która ma problem z Twoją osobą.

> [...]
> zanim były pełnoletnie, poznały wartość samodzielnie zarobionych
> pieniędzy i tajniki ich mądrego pomnażania :-)

Nie wpoiłaś córkom, że kobiecie sie otwiera drzwi i konto??

--

Paulinka

130. Data: 2009-05-10 20:48:24

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

.

> PONOĆ.

Mało ciekawe.

> Pisz do CBA.

Tym sie zajmują inni. Ja robię porządek na miejscu, tu, gdzie mam
wpływ na coś.

> Kolejna grupa osób, która ma problem z Twoją osobą.

Oczywiście - bardzo specyficzne grupy osób mają ze mną problemy: kiedy
już w coś się angażuję, to dbam, aby było uczciwie przeprowadzone :-)

> Nie wpoiłaś córkom, że kobiecie sie otwiera drzwi i konto??

Wątpisz w to? - wykorzystają, kiedy wyjdą dobrze za mąż :-)

Homoseksualiści są jak narkomani?
pokój iluzja
religia także jest wiedzą
PARCIE NA WAWEL