Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach? Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

From: i...@g...pl
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć
w trumienkach?
Date: Sun, 10 May 2009 12:38:04 -0700 (PDT)
<gu4qb1$f4k$3@atlantis.news.neostrada.pl>
<e...@s...googlegroups.com>
<gu76uu$17u$3@atlantis.news.neostrada.pl>
<6...@r...googlegroups.com>
<gu79rk$17u$9@atlantis.news.neostrada.pl>

On 10 Maj, 21:25, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Założyłaś, że każdy oponent

Krytykant. Nie pochlebiaj sobie i sobie podobnym. Żeby być moim
oponentem, trzeba sobą sporo reprezentować.

> tkwi w jakimś układzie skierowanym przeciw
> Tobie. Błędne założenie.

Przeciw mnie? - ależ skąd! Tylko w układzie SI oraz Mendelejewa.
Przecież tłumaczę Ci to na przykładzie kurzu i grawitacji - nie
zrozumiałaś?
A ja nie lubię się męczyć - umiem wykorzystywać proste zasady fizyki :-

> Twoich krytykantów z p.s.p poznałam całkiem
> niedawno. Ileś grup, ileś nie znających się wcześniej osób z podobnym
> zdaniem na Twój temat, to nie jest wg Ciebie symptomatyczne?

Miliony much... itd.
Gdybym się przejmowała, co one o mnie sądzą, musiałabym dobrowolnie
zamienić się w g...o, tylko po to, aby zrobić im dobrze :-)