Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach? Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

From: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć
w trumienkach?
Date: Sun, 10 May 2009 21:50:15 +0200
<gu4qb1$f4k$3@atlantis.news.neostrada.pl>
<e...@s...googlegroups.com>
<gu76uu$17u$3@atlantis.news.neostrada.pl>
<6...@r...googlegroups.com>
<gu79rk$17u$9@atlantis.news.neostrada.pl>
<5...@u...googlegroups.com>

i...@g...pl pisze:

> Krytykant. Nie pochlebiaj sobie i sobie podobnym. Żeby być moim
> oponentem, trzeba sobą sporo reprezentować.

Przedstaw nam tutaj na forum, co sobą powinien reprezentować KRYTYKANT
XL namaszczony przez Ciebie. Zrobimy FAQ do p.s.p. Może sie ktoś
załapie. Chociaż szczerze wątpię. Tutaj samo pospólstwo.

> Przeciw mnie? - ależ skąd! Tylko w układzie SI oraz Mendelejewa.
> Przecież tłumaczę Ci to na przykładzie kurzu i grawitacji - nie
> zrozumiałaś?

Zrozumiałaś.

> A ja nie lubię się męczyć - umiem wykorzystywać proste zasady fizyki :-

I na co Ci to wszystko, skoro i tak masz etat klauna.

> Miliony much... itd.
> Gdybym się przejmowała, co one o mnie sądzą, musiałabym dobrowolnie
> zamienić się w g...o, tylko po to, aby zrobić im dobrze :-)

Czyli z tymi fekaliami i Tobą było od początku coś na rzeczy...

--

Paulinka