Re: Czy "prywatyzacja szpitali" poprawi warunki leczenia ???

Data: 2007-11-12 17:10:50
Temat: Re: Czy "prywatyzacja szpitali" poprawi warunki leczenia ???
Od: Adam <N...@p...poszukaj.w.google.pl>

Dnia 12-11-2007 o 15:22:56 BogusławaP <d...@i...pl> napisał(a):

> Nie, zupelnie powyzsze porownanie nie jest adekwatne do tematu...

Ma bardzo wiele.

Ochrona zdrowia kosztuje, jednak socjalizm doprowadził do tego, że
przytłaczająca większość ludzi uważa, że leczenie jest "za darmo", a
politycy stają na głowie by utrzymać w ludziach to przekonanie.

Dlatego zwróciłem uwagę na fakt, że z tajemniczych przyczyn uważa się, że
za jedzenie każdy powinien sam płacić, a za leczenie nie.

BTW - istnieją jak najbardziej publiczne szpitale, które nie mają długów.

Adam Pietrasiewicz
§o?°¨¨¨¨°
Jak dasz biedakowi ukradzioną rybę, to bedzie się mógł raz
najeść. Jak go nauczysz kraść, to będzie już zawsze najedzony.
§o?°¨¨¨¨°