Czy skrobia ziemniaczana to to samo co mąka ziemniaczana???

1. Data: 2005-07-17 07:36:21

Temat: Czy skrobia ziemniaczana to to samo co mąka ziemniaczana???
Od: "Igor" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam i zwracam się do was z tym niezwykle ciekawym pytaniem, tym bardziej,
ze dzis chce zrobić kluski i nie wiem, czy mam sie ubierac i isc jeszcze do
sklepu:)

Igor

2. Data: 2005-07-17 07:52:10

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dbd1gm$90q$1@news.onet.pl>, "Igor" <i...@1...pl>
wrote:

> witam i zwracam się do was z tym niezwykle ciekawym pytaniem, tym bardziej,
> ze dzis chce zrobić kluski i nie wiem, czy mam sie ubierac i isc jeszcze do
> sklepu:)

Tak, to to samo.

Władysław

3. Data: 2005-07-17 09:57:37

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):
> In article <dbd1gm$90q$1@news.onet.pl>, "Igor" <i...@1...pl>

Teoretycznie to Władysław udzielił ci dobrej odpowiedzi, ale

> Tak, to to samo.
> Władysław

... w praktyce spotkasz się z czymś takim jak:
Mąka ziemniaczana;
Mąka ziemniaczana Zwykła;
Mąka ziemniaczana Superior;
i powiem szczerze, ze nie wiem czym one się różnią.
Są jeszcze jakies z dodatkami różnymi, ale te sobie daruj.
pozdr. Jerzy

4. Data: 2005-07-17 10:05:10

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):
> Tak, to to samo.

;-)))
Czyżby?
http://www.pepees.pl/index.php?wiad=68
pozdr. Jerzy

5. Data: 2005-07-17 10:32:35

Od: 15kaczek <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):

> ;-)))
> Czyżby?
> http://www.pepees.pl/index.php?wiad=68
> pozdr. Jerzy

czyzby, czyzby. to samo.

6. Data: 2005-07-17 12:22:44

Od: "Igor" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za odpowiedzi i zabieram się do robienia klusek :)

Igor

co z kabanosów??
bita smietana + advocat?
Wisnie + spirytus = ?