Czy tego chcemy w Polsce?

51. Data: 2004-01-07 10:10:09

Temat: Re: Czy tego chcemy w Polsce?
Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Jan 2004 22:47:40 +0100 I had a dream that Mrowka <m...@o...pl> wrote:
> No i czy to jest rozsadne?
> Facet splodzi dziecko pojdzie w cholere,a kobieta niech sie buja z psia
> kasa:/

Wiesz, że istnieją środki antykoncepcyjne? Kobieta ma potężne możliwości
regulowania swojej płodności, nie wiń faceta, że kobieta zaszła.

52. Data: 2004-01-07 10:14:23

Temat: Re: Odp: Czy tego chcemy w Polsce?
Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Jan 2004 00:40:53 +0100 I had a dream that careloss. <c...@i...pl>
wrote:
> Drogi Grzegorzu, prawdziwym powodem nie bylo zadne wyludzanie, tylko
> chec znalezienia oszczednosci budzetowych. To, ze najlatwiej zaoszczedzic
> na tych, co maja najmniej, to wszyscy wiedza od poczatku swiata i niewielu
> z tym bedzie zapewne dyskutowac. Biedny = slaby = nie podskoczy, yhy?

Tak powiedział Ci Twój pół-bóg Lepper?
Myśleć, a nie słuchać demagogów!

> Zycze Ci, zeby nigdy nikt z Twojej rodziny nie musial samotnie wychowywac
> dziecka/dzieci za 170 zl miesiecznie. Ani Ty oczywiscie. Moze po prostu
> zycie jeszcze nie dalo Ci w 4litery (wybacz), skoro masz taka postawe.

Moja Mama samotnie wychowała mnie i siostrę. I żadnych pieniędzy nie
wyłudzała. A postawa moja wynika z tego, że po prostu nie chcę
utrzymywać masy oszustów, leni i innych kombinatorów.

A czy nie wina kobiet, że zamiast ścigać tatusia, wystąpiły do funduszu?
Ja wiem, że to było prościej, ale okazało się, że jednak nie lepiej.

53. Data: 2004-01-07 10:19:39

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

>Paliwa drożeją już od paru lat i zawsze było to z powodu cen ropy, a
>teraz nagle nowym diabłem okazuje się UE?

Poza tym- czy rzeczywiscie UE narzuca jakiekolwiek ceny benzyny ? W Austrii
jest np. o wiele tansza niz w pd-zach. Niemczech (ca.80-85 vs. 108 centow),
podobnie afaik w Luksemburgu, a na wyspach kanaryjskich to juz tylko ca.50
centow.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

54. Data: 2004-01-07 10:21:51

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał w wiadomości
edu.pl...
> [...]Kobieta ma potężne możliwości regulowania swojej płodności,

A facet nie.

> nie wiń faceta, że kobieta zaszła.

A tak w ogóle to jego przy tym wcale nie było.

Uhahanka
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

55. Data: 2004-01-07 10:31:32

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aok napisał:

> ale to są koszty wymiaru sprawiedliwości ich ponoszenie uważam za
> uzasadnione, łozenie na cudze dzieci tylko dlatego, ze maja
> nieodpowedzialnych rodziców do kosztów uzasadnionych nie zaliczam, ich
> dzieci ich sprawa ich pieniądze.

Zahaczasz o granice absurdu. Wiesz ile czasu trwa procedura od pozwania
delikwenta do wyroku? 2 lata z haczykiem - w tym czasie zaangażowana
jest w to policja, prokurator i sąd.
Wcale mnie nie cieszy, że z moich podatków to opłacałam. I co sobie
wyobrażasz? Że pozwę go raz jeszcze? Wiesz co to da? Odwieszą mu wyrok i
pójdzie siedzieć - na Twój i mój koszt - moje dzieci nic z tego mieć nie
będą, oprócz świadomości, że ojciec siedział w kryminale. A z moich i
Twoich podatków przynajmniej go odkarmią porządnie.

Eulalka

56. Data: 2004-01-07 10:36:08

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:

> A czy nie wina kobiet, że zamiast ścigać tatusia, wystąpiły do funduszu?
> Ja wiem, że to było prościej, ale okazało się, że jednak nie lepiej.

Ty chłopcze zdecydowanie nie wiesz o czym piszesz :( I dlatego gadka z
Tobą jest jałowa.

Weź Ty się dowiedz jakie możliwości daje polskie prawo w zakresie
ściągalności takich należności. I sprawdź, kto jest organem wykonawczym
sądu, jakie ma prawa i obowiązki, a jakie ma pokrzywdzony.
Mając wyrok sądu i komornika, na własną rękę nie mogę przyjąć nawet
zlotówki, bo popełnię przestępostwo, nawet jak by mnie ojciec błagał bym
wzięła.
Nie znasz realiów - sprawdź je i wtedy pogadamy.

Eulalka

57. Data: 2004-01-07 10:50:01

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Specyjal napisał:

> ale zrobia tak ludzie nie z tych co zarabiaja po 1000zl/os

Wiesz - jak bym zarabiała chociaż połowę z tego, to bym pieprzyła te
alimenty, fundusze i dodatki - na co komu strata nerwów?

Eulalka

58. Data: 2004-01-07 11:40:24

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale podwyżka z powodu kiepskich zbiorów zbóż i za dużego pogłowia świń,
> które zżerają normalne zboże, a nie odmiany paszowe, których brakło.
> To nie ma NIC wspólnego z UE!!

Stary cos pieprzysz.
Zbiory sa takie jak zawsze. Do tego importuje sie zboze dotowane.
Duza liczba poglowia swin powoduje ze ceny zywca sa wlasnie niskie (bez
dotacji jak na Zachodzie) -ale nie przenosi sie to na ceny wędlin.
Rolnicy karmia swinie z reguły ziemniakami a nie zbozami -pasze zbozowa (ze
zbórz najnizszej jakosci-nie przeznaczonych dla ludzi) stosuje sie
najczesciej jako dodatek.

Byłeś kiedyś na wsi?

> Myśleć, myśleć!!

Właśnie, polecam zrób to.

59. Data: 2004-01-07 11:51:50

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że papierosy kosztują więcej ze względu na UE, to racja. Ale tłumaczenie
> spraw VATu unią, to mydlenie ludziom oczu. UE tylko zestawia towary
> objęte podstawową i preferencyjną stawką VAT.

No i wlasnie czesc towarow jest objeta ta stawka, dlatego drozeja.

Poza tym każdy kraj ma
> prawo do własnych wyjątków. Problemem jest to, że VAT u nas jest 22,
> zasmiast np. 15 czy 17% - UE nam tego NIE narzuca.

To jest dodatkowy wklad naszego rządu.
Zreszta negocjacje byly tajne lub schowane w tysiacach drobiazgow.
Szczegolow prasa nie ujawniala. Jesli UE zalezalo na daniu Polsce jak
najmniejszych limitow np. na produkcje mleka to moglo tez zalezec na tym
zeby to mleko bylo na tyle drogie zeby nie stanowilo konkurencji - i tak z
innymi towarami.

W ogole np. polski limit produkcji mleka jest taki jak kilka razy mniejszej
Hoandii.

> Paliwa drożeją już od paru lat i zawsze było to z powodu cen ropy, a
> teraz nagle nowym diabłem okazuje się UE?

Hahahahaha, ropa drozala taaaa...
Wiesz ile kosztuje litr ropy na gieldzie np. w Londynie? NIe? Okolo 60
groszy. (liczac 25$ za barylke- ciekawe dlaczego ceny zawsze w Polsce podaje
sie w baryłkach nie w litrach , mamy przeciez system metryczny?)
Razem z transportem i przerobieniem na benzyne to niech bedzie 1,50 zl.
Ceny ropy owszem sie wahaja miedzy 40 a 70 groszy za litr. Cala reszta to
przede wszystkim akcyza oraz podatki.

Czlowieku gdzie ty żyjesz?

Dyskusja robi sie poza tematem grupy, wiec jesli ci zalezy pisz na priv.

60. Data: 2004-01-07 11:54:50

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym- czy rzeczywiscie UE narzuca jakiekolwiek ceny benzyny ?

Tak narzuca, jednym z oficjalnych warunków dostosowania do UE jest
ujednolicenie cen paliw, oczywiscie dozwolone sa pewne wahania.

W Austrii
> jest np. o wiele tansza niz w pd-zach. Niemczech (ca.80-85 vs. 108
centow),
> podobnie afaik w Luksemburgu, a na wyspach kanaryjskich to juz tylko ca.50

Ale nawet w Austrii jest kilka razy drozsza niz sam produkt z marżą
handlową.

Wyspy Kanaryjskie moga miec autonomie dot. przepisow gospodarczych itd. w
końcu to szczególny region Hiszpanii.

Optymizm, widzę optymizm..
"Moja rodzina i ja"
Przemoc psychiczna ojca w rodzine