Czy to alkoholizm?

21. Data: 2004-03-06 19:20:29

Temat: Re: Czy to alkoholizm?
Od: Chewie <c...@T...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ..::WISKOLER::.. napisał:

> [...]
> stanowisku, zajmować eksponowaną pozycję i jednocześnie być
> alkoholikiem.
> Znam jednego gościa, marynarza, który w rejsie nie tknie grama
> alkoholu pod żadną postacią, natomiast po powrocie na ląd wynajmuje
> pokój z wysoką lodówką, napełnia ją alkoholem, jadłem i innymi
> rzeczami potrzebnymi do życia. Zamyka się na na tydzień i pije do
> upadłego. Potem trzy tygodnie dochodzi do siebie, odchorowuje i wraca
> do rodziny. Czyli jego rejsy przedłużają się zawsze o miesiąc. I teraz
> pytanie, jest czy nie jest uzależniony? Robi tak już od ładnych kilku

Sądze ze jest uzależniony, ale skoro takie uzależnienie bardzo w życiu
nie przeszkadza to nie ma co panikować. Uzależnienie nie zawsze ma
wydźwięk negatywny. Ja jestem na pewno uzależniony od kawy, podróży,
muzyki reggae. Uzależnienia te nie przeszkadzają mi w codziennym życiu a
wręcz odwrotnie - umilają je. Czy to źle? :)

Pozdrawiam
Chewie

22. Data: 2004-03-09 12:53:27

Od: Nenia <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ..::WISKOLER::.. napisał:

> Dnia Tue, 2 Mar 2004 14:14:45 +0100, "KdH" <m...@w...pl> mozolnie
> myślał/a i wstukiwał/a w klawiszki:

> A możesz podjechać do Szczecina?? Znajdzie się parę osób :)
> --
> ..::WISKOLER::..
> Alkoholików dzielimy na:
> ~~1. pijących
> ~~2. trzeźwiejących
> ~~3. martwych
Witam wszystkich! Kiedyś wydawało mnie się, że takie weekendowe popijawy
to nic strasznego, ale praktycznie od świąt praktykujemy tę rozrywkę
namiętnie i teraz już nie wydaje mi się ona tak rozrywkowa. Po prostu
strata czasu a i organizm dostaje w d...:} Najgłupsze w tym jest to, że
zaczynają przychodzić do głowy myśli typu: jeśli nie taka rozrywka to
cóż innego można by robić.A to już nie jest takie fajne. Pozdrawiam-
nowicjuszka

23. Data: 2004-03-10 12:07:51

Od: "Jadarek" <d...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do rodziny. Czyli jego rejsy przedłużają się zawsze o miesiąc. I teraz
> pytanie, jest czy nie jest uzależniony? Robi tak już od ładnych kilku

Eeeeee... to tylko zwykłe "trucie ameby" :-)))))
Gość dba o zdrowie rodzinki :-))))))

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

PS. Kiedyś na statkach po przekroczeniu określonej szerokości geograficznej
w piątek czy sobotę każdy marynarz dostawał swoją porcję na "trucie ameby"

24. Data: 2004-03-10 16:10:27

Od: "redline" <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"KdH" <m...@w...pl>

> A gdzie go mozna znalesc?;)
>
> Pzdro

http://free.med.pl/meet/Testy.htm

redline
--
. . _ _____________..................--------
uuuuuu """"------...._________
|==| ''''''
|==|
´_:|B_|:___%%[ ProductName: Distiller ]%%__´

25. Data: 2004-04-02 05:57:38

Od: "dzaba" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli już o tym piszesz to sam sobie odpowiedz czy to jest problem ? Wydaje
mi się że dla ciebie napewno tak
Jeżeli tojuz zauważyłes to jesteś na dobrej drodze do zdrowienia

Palenie - grupy wsparcia?
Moderowana?
seks, internet, uzależnienie
esperal