Re: Czy to uzaleźnienie ? Poradźcie coś :(

From: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: Czy to uzaleźnienie ? Poradźcie coś :(
Date: Sun, 17 Oct 2004 19:09:52 +0200

Był 17 październik ( niedziela) gdy o godz. 16:14, w zeznaniu o ID
<news:cktup0$cg8$1@inews.gazeta.pl>, złożonym na: *pl.soc.uzaleznienia*,
osobnik znany jako *Paweł Xxx* zeznał(a) poddana(y) wyjątkowo ciężkim
torturom co następuje :

> Witam!
>
> Przeglądałem archiwum i nie znalazłem czegoś takiego jak ja mam.
> Czuje że mam problem z alkoholem, otóż jak jestem na jakiejś

No to już jesteś na dobrej drodze...

> imprezie (u rodziny, kumpli) to pije tak, że potem nic nie pamiętam.

Jeden z objawów uzależnienia...

> Ludzie z otoczenia mówili że zachowywałem sie normalnie. Od jakiegoś
> czasu to zauważyłem. Najgorsze jest to że na ostatniej imprezie
> (akurat to był przedwczoraj ślub) mama powiedziała że dałem "plame" że
> dziwnie tańczyłem z panną młodą. I od tej pory nie daje mi to
> spokoju. Jeszcze nie rozmawiałem z innymi - jakoś nie wiem co będzie
> jak to sie usprawiedliwie..

A co tu usprawiedliwiać, trzeba stanąć twarzą w twarz z problemem.
Tańczyłeś z panną młodą, obmacałeś ją i nie dostałeś w mordę od pana
młodego to się ciesz, a tłumaczyć tu nie ma czego ani nikomu. Zostaniesz
najwyżej wrogiem pana młodego i tyle.

> W życiu nie rzygałem jeszcze po alkoholu, kumple twierdzą że mam
> czasami mocną głowe. Że są czasami zdziwieni tym że mi nic nie
> działa.

To o niczym nie świadczy, jeszcze wszystko przed Tobą :)

> Ogólnie to nie chodze do pubów, w domu nie pije w ogóle. Nie mam
> "myśli" że musze wypić. Jestem kawalerem.

O czym to ma świadczyć? Myślisz że wsród alkoholików nie ma kawalerów nie
chodzących do pubów, nie pijących w domu i nie rzygających po alkoholu?

> Napiszcie coś, bo ja już nie wiem co robić... :/ Czy to oznacza że musze
> rzucić całkowicie alkohol ? Bo wiem że to nie jest dobrze..

Rzucenie alkoholu wyjdzie Ci tylko na dobre :)))

> Pozdrawiam Paweł

..::WISKOLER::..

Google Twoim przyjacielem -> http://www.google.pl