Czy to zasługuje na komentarz?

11. Data: 2008-03-09 18:07:20

Temat: Re: Czy to zasługuje na komentarz?
Od: "Janusz Kornaga" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fr15re$rl$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

Ja w kwestii formalnej. Krzaki są w tym, co cytuje Tomek. Taki znawca
internetu i nie potrafi prawidłowo zacytować?

--
Pozdrawiam. Janusz.

12. Data: 2008-03-09 18:22:25

Od: "mrmool" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a oprócz wieśniackich wyzwisk

nikogo nie wyzwałem - poddaje jedynie w wątpliwość Twoje zdanie

>masz cokolwiek do powiedzenia w temacie?

mam

> Na przykład może podasz dane statystyczne które dowodzą, że jednak warto w
> przypadku zaawansowanego nowotworu podejmować leczenie tradycyjne w
> warunkach polskiej opieki zdrowotnej? (zakładam, że moi rodzice nie są
> ministrami zdrowia).

nie podam - może Ty podasz? ;-) nie masz takowych? ;-)
tak myślałem

pzdr

13. Data: 2008-03-09 18:35:50

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mrmool <m...@i...pl> napisał(a):

> nikogo nie wyzwałem - poddaje jedynie w wątpliwość Twoje zdanie

juz teraz widze, ze raczej nie podyskutujemy...

> mam

nie wstydz sie

> nie podam - może Ty podasz? ;-) nie masz takowych? ;-)
> tak myślałem

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9359807?ordinalpo
s=4&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_Result
sPanel.Pubmed_RVDocSum

http://auspace.athabascau.ca:8080/dspace/handle/2149
/1463 (tu nie jestem
pewien czy nie pomyliłem artykułów, chodzi o te statystyki z których wynika,
że pacjenci którzy odmówili podjęcia terapii przeciw nowotworom żyją średnio
dłużej niż ci którzy się zgodzili)

cos jeszcze?

14. Data: 2008-03-09 18:37:38

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga <j...@p...fm> napisał(a):

> Ja w kwestii formalnej. Krzaki są w tym, co cytuje Tomek. Taki znawca
> internetu i nie potrafi prawidłowo zacytować?

przyznaje, moja wina. Lenistwo zwyciezylo. Nie chce mi sie szukac serwera
news i pisze z portalu gazety, ktory to portal ma kompletnie skopany
algorytm (zreszta wszystko maja skopane w agorze).

15. Data: 2008-03-15 16:32:18

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomku, powiem tak. Obserwując "postępy" współczesnej medycyny coraz bardziej
utwierdzam się w przekonaniu, że "coś tu śmierdzi" i z tą blokadą badań nad
nowymi, SKUTECZNYMI lekami możesz mieć rację. Każdego roku w rozwój medycyny
pakuje się grube miliardy, tylko nie do końca rozumiem po co. Co się zmieniło
choćby w kwestii leczenia nowotworów? Operacja, chemioterapia, radioterapia-czy
nie to samo stosowano pół wieku temu z podobną skutecznością jak i dzisiaj?
Niech mnie ktoś oświeci na czym polega rozwój onkologii skoro jedyne, co ma do
zaoferowania, to terapia doszczętnie wyniszczająca CAŁY organizm, czego
SKUTKIEM UBOCZNYM jest w NIEKTÓRYCH przypadkach wyeliminowanie nowotworu
będącego we WCZESNYM stadium-z tego co wiem takie olśniewające metody leczenia
nowotworów medycyna oferowała już pół wieku temu albo i dawniej, więc gdzie
jest ten postęp? "Zatrujmy cały organizm, to może w paru przypadkach i
niechciane komórki tego nie wytrzymają"-cóż za odkrywcza metoda! Kiedyś zadałem
tu zwyczajne pytanie, którze brzmiało następująco: "Na ile chorób w ciągu
ostatnich 50 lat wynaleziono SKUTECZNE lekarstwo?". Rzeczowych odpowiedzi
oczywiście nie otrzymałem (chyba wiadomo dlaczego), pojawiło się tylko kilka
ironicznych komentarzy. Może rzeczywiście we współczesnej medycynie chodzi o
to, żeby leczyć, a nie wyleczyć, bo to nieopłacalne. Dlaczego jednak kiedyś tak
nie było? Forsa rządziła światem zawsze, a przecież gruźlicę czy wściekliznę
jednak SKUTECZNIE zwalczyliśmy. Czyżby od tamtych czasów tak się zmieniła
mentalność ludzi? Kto wie, może gdyby lekarstwa na gruźlicę nie wynaleziono w
porę, dziś też "zwalczałoby się" ją jakimiś lipnymi półśrodkami i karmiło ludzi
bajeczkami o "kolejnych przełomowych badaniach nad gruźlicą"?

Mimo to jednego nie rozumiem, Tomku. Skoro twierdzisz, że istnieją nie tylko
SKUTECZNE (podobno niektóre w 100%), ale i DARMOWE metody leczenia nowotworów,
to co stoi na przeszkodzie, żeby zmagający się z nimi pacjenci, poinformowani o
wspomnianych przez Ciebie terapiach, zaczęli je stosować na własną rękę? Ze
zdobyciem witaminy C, nawet w bardzo dużych ilościach, nie ma chyba problemu?

16. Data: 2008-03-16 15:49:44

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-03-2008 o 17:32:18 Piotrek <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> to co stoi na przeszkodzie, żeby zmagający się z nimi pacjenci,
> poinformowani o wspomnianych przez Ciebie terapiach, zaczęli je stosować
> na własną rękę?

Stosują, stosują, od wielu lat, nawet nie mając informacji od Tomka.
Efekty marne, chyba że jest szczelna blokada informacyjna o wyleczeniach.

--
Pozdrawiam. Janusz.

17. Data: 2008-03-16 18:37:58

Od: tomek w <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga wrote:

> Stosują, stosują, od wielu lat, nawet nie mając informacji od Tomka.
> Efekty marne, chyba że jest szczelna blokada informacyjna o wyleczeniach.

oho, skąd informacja że "efekty marne"? Nawet na głupim MedLine masz badanie
dotyczące terapii Gersona, w przypadku zaawansowanego nowotworu jest ona
6,5 (sześć i pół) razy skuteczniejsza. Słowa klucz gerson, melanoma.
Badanie przeprowadzone 13 lat temu.

Przejrzyj grupy mailowe ludzi którzy stosują terapię wg dr Budwig, coś koło
80% wyleczeń z tego co widziałem. Gdyby coś na tych grupach sprzedawano,
pomyślałbym że to przekręt aby kasę z ludzi wyciągnąć, ale ta terapia jest
kompletnie darmowa, jedyny koszt to mikser (np ręczny) który każdy chyba w
domu ma.

18. Data: 2008-03-16 18:42:58

Temat: Re: Czy to zas na komentarz?
Od: tomek w <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek wrote:

> [...]
> pacjenci, poinformowani o wspomnianych przez Ciebie terapiach, zaczęli je
> stosować na własną rękę? Ze zdobyciem witaminy C, nawet w bardzo dużych

Robią to. Tyle, że ja medycyną jako taką zacząłem się interesować niedawno,
wcześniej siedziałem w uzależnieniach (koordynator stowarzyszenia na rzecz
racjonalnej i efektywnej polityki narkotykowej). I tutaj też jest przekręt,
środek nazywa się Ibogaina. Każdy narkoman, dosłownie KAŻDY któremu ten
środek zarekomendowałem i który z niego skorzystał - wyszedł z nałogu.
Współczesna medycyna daje takim ludziom coś koło 5% szansy, czasem nawet
mniej, terapia kosztuje dziesiątki albo i setki tysięcy. Ja ich wyleczyłem
jednym, w miarę tanim, bezpiecznym, 100% skutecznym środkiem. Oczywiście
środkiem NIELEGALNYM w większości krajów, podobnie jak NIELEGALNE są
alternatywne terapie przeciwnowotworowe.

Na ile skuteczne są terapie przeciwnowotworowe - na własne oczy jeszcze nie
widziałem, ale rozmawiałem z ludźmi którzy twierdzą że skorzystali, a
efekty onkolodzy nazwali "cudem". Z tego co widzę "cud" zdarza się u 80%
pacjentów którzy skorzystają z darmowej metody.

19. Data: 2008-03-17 02:10:50

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek w <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> dotyczÄ&#65533;ce terapii Gersona, w przypadku zaawansowanego nowotworu jest ona
> 6,5 (szeĹ&#65533;Ä&#65533; i pĂłĹ&#65533;) razy skuteczniejsza. SĹ&#65533;owa klucz
gerson, melanoma.
> Badanie przeprowadzone 13 lat temu.
>
> Przejrzyj grupy mailowe ludzi ktĂłrzy stosujÄ&#65533; terapiÄ&#65533; wg dr Budwig,
coĹ&#65533; koĹ&#65533;
> 80% wyleczeĹ&#65533; z tego co widziaĹ&#65533;em. Gdyby coĹ&#65533; na tych grupach
sprzedawano,
> pomyĹ&#65533;laĹ&#65533;bym Ĺźe to przekrÄ&#65533;t aby kasÄ&#65533; z ludzi
wyciÄ&#65533;gnÄ&#65533;Ä&#65533;, ale ta terapia j
> est
> kompletnie darmowa, jedyny koszt to mikser (np rÄ&#65533;czny) ktĂłry kaĹźdy chyba
> domu ma.

...ale ty czlowieku BREDZISZ.....

20. Data: 2008-03-17 13:07:15

Od: tomek w <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff wrote:

> ...ale ty czlowieku BREDZISZ.....

ale masz jakies wsparcie?

pracownicza książeczka sanitarno epidemiologiczna-badanie kału
Wysoki cholesterol - Lipobon - czy to naprawdę działa ?
terapia czszkowo-krzyzowa wawa gdzie?
Suche powieki
Sposob na bolacy zoladek po aspirynie / polopirynie