Czy warto kupic pralke Amica?

1. Data: 2003-02-15 11:20:38

Temat: Czy warto kupic pralke Amica?
Od: "Blue" <e...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam na oku ta Slim? Czy wiecie cos o tych pralkach?
jak sie zachowuja?
czy sa glosne?
czy spaceruja po lazience?
czy warto dokladac 300zl zeby miec 1200obr. czy 1000obr. wystarczy?
czy w ogole macie jakies pralki?
elblue

______________

1. Data: 2003-02-15 17:21:01

Temat: Re: Czy warto kupic pralke Amica?
Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy 1000obr. wystarczy?
> czy w ogole macie jakies pralki?
> elblue
*** ja mam - właśnie przyjaciółkę ( Amica to po włosku przyjaciółka ) :).
Najpierw ona mi pierze, a później ja magluję. Na koniec zawsze jest trochę
wilgotne. No i nigdy nie udało mi isę uzyskać nawet 500 obrotów. No cóż...
sprzęt ma już swoje lata...

pozdrawiam
Mietek

1. Data: 2003-02-15 20:02:18

Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mietek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wilgotne. No i nigdy nie udało mi isę uzyskać nawet 500 obrotów. No cóż...

ROTFL

Karol

1. Data: 2003-02-16 10:49:43

Od: "Petek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam na oku ta Slim? Czy wiecie cos o tych pralkach?
> jak sie zachowuja?

Niedawno kupilem to cacko (4,5 kg wsadu). Wydaje sie byc ok. Jest w miare
cicha, a ja sie ja dobrze wypoziomuje to po lazience nie spaceruje. Mam
model z 800/400 obr./min. Moim zdaniem wystarczy. Najwieksza zaleta pralki
jest jej ekonomicznosc. Tylko 38 litrow i 0,7 kWh przy programie wzorcowym
to bardzo dobre parametry. Z doswiadczenia znajomych
wiem, ze ich serwis funkcjonuje bardzo profesjonalnie.

Pozdrawiam,
Petek

1. Data: 2003-02-17 10:20:13

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

500 obrotów. No cóż...

> ROTFL
>
> Karol

*** WŚ
Mietek

1. Data: 2003-02-17 19:14:12

Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blue" <e...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy sa glosne?
> czy spaceruja po lazience?
> czy warto dokladac 300zl zeby miec 1200obr. czy 1000obr. wystarczy?

Pralka Amica - Nie.
1000-1200 obr/min - zdecydowanie TAK.

Halogeny, wymiana z 20watt na 50 wat i awaria, transformator, gdzie naprawie?
PODZIELNIKI CIEPŁA - RATUNKU
P O M O C Y - R A T U N K U!!!
instalacje - CO, elektryka, TV, alarm,
sauna