Re: Czy ze mną wszystko w porzo

From: "Kacper Cieśla \(COMBOY\)" <c...@p...sobie.o2.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy ze mną wszystko w porzo
Date: Sat, 25 Jan 2003 21:43:57 +0100

Użytkownik "Posępny Kosiarz" <p...@p...fm> napisał w
wiadomości news:b0ue0a$mrp$1@news.tpi.pl...
| Pisze bo mam nadzieje że ktoś mnie oświeci.
|
| Otóż mam taki problem:
| Jestem nałogowym komputerowcem, interesuje mnie wszystko co z kompami
| związane, ciekawi mnie każdy temat, zaczytuje się prasą komputerową.
| Przeczytałem z 20 podręczników programowania, (niektóre znam na pamięć, od
| deski do deski), a to wszystko przychodzi mi z łatwością , pierwszą
stronke
| zrobiłem w wieku 14 lat a teraz mam 17. Nie przeszkadzało mi to do
niedawna,
| mało rozmawiałem z kolegami (praktycznie wogule, w głowie miałem tylko
> [...]

Jaki ten świat mały :)
Też mam 17 lat a pierwszy program napisałem w wieku 9 pod qbasiciem. DOS,
386 to były czasy :). No i też cały czas przy kompie zmieniam
zainteresowania co prawda (pascal -> Delphi -> C++ -> C++ Builder -> HTML +
JavaScript + CSS -> PHP + MySQL -> Algorytmy ;) ) no i oprócz tego ostatnio
doszedł jeszcze usenet, filozofia i ciut ciut psychologii no ale hmm
problemy z towarzystwem... w podstawówce miałem bardzo zgraną klasę,
probelmów nie było ale na dyskoteki czy po prostu do jakiegoś klubu
posiedzieć i pogadać zacząłem chodzić dopiero w LO.

Ciesz się że masz PASJĘ. Niektórzy jej nie mają i to jest dopiero ból. Ty
masz co robić, masz hobby. A co do towarzystwa, a jakieś 1,5 roku swojego
życia straciłem (?) na IRCa. Na kanale mojego miasta spotkałem masę ludzi,
codziennie spotkania przy pwiku (tzn coli :P), od razu przyjemniej. Ale
uważaj - to wciąga. Na szczęście udało mi się opuścić IRCa, nie opuszczając
znajomych :)

A co do kobiety. Mój dziadek mawiał:
"Nie szukaj szczęścia w żadnej kobiecie bo go nie znajdziesz na całym
świecie, lecz go poszukaj w samym sobie a ona go znajdzie w Tobie"
Nic dodać nic ująć :)

I nie przejmuj się za bardzo. Jak zbyt rozwiniesz swoje życie towarzyskie to
będziesz miał problemy z nauką (oj tak, ale naszczęście się już trochę
zwinąłem :] ), a teraz chyba najważniejsze żebyś się dostał na studia. Mysłę
że tam już będzie luźniej. Cżęść materiału masz już pewnie przerobioną jak
idziesz na infę.

Krótko mówiąc - Tak, wszystko jest z Tobą w porzo, tym bardziej że się o to
zapytałeś.

--
Pozdrawiam - COMBOY;
WWW: http://www.programuj.com;