Czy zwierzożerstwo to nekrofilia ?

21. Data: 2005-10-01 19:50:30

Temat: Re: Czy zwierzożerstwo to nekrofilia ?
Od: "veganujący wegetarianin" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

iKe <i...@n...o2.pl> napisał(a):

> Koles, chory na muzg jestes.
> Powodzenia z takim podejsciem.

A Ty nekrofil ?

22. Data: 2005-10-01 19:51:01

Od: "Marek" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Veganuje się m.in. po to by nie spożywać poczętych istot (jajka

Tak przy okazji, czy jestes rowniez za ochrona poczetego ludzkiego zycia?

Marek

PS. Wiem, ze NTG ale nie moge sie powstrzymac od tego pytania. Jestem ciekaw
czy ta troska przenosi sie rowniez an zycie ludzkie.

23. Data: 2005-10-01 19:52:54

Od: "veganujący wegetarianin" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek <a...@W...onet.pl> napisał(a):

> Ja mam prośbę, skopiuj sobie te swoje madrości i zachowaj. Przeczytaj za 10
> lat... umrzesz ze wstydu albo ze śmiechu :)
> Pozdrawiam, Agata

A co w tym do wstydu lub do śmiechu ?
Ty też nekrofilka ?

24. Data: 2005-10-01 19:54:31

Od: "veganujący wegetarianin" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek <m...@...tkb.pl> napisał(a):

> [...]
ciekaw
> czy ta troska przenosi sie rowniez na zycie ludzkie.

Tak.

25. Data: 2005-10-01 19:58:39

Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?veganuj=B1cy_wegetarianin?= <t...@g...pl>
napisał(a):
> o, to ciekawe.
> a jakieś źródło ? jakiś słownik gwary poznańskiej ? jakiś odnośnik (link)
> możesz napisać ?

po niemiecku weg znaczy (m.in.)- "precz"
"weg" (czy jak na Pomorzu) "wek" jest gwarowo używane jako idź stąd, przesuń
się, zrób miejsce.
Używane na Śląsku, w Poznańskiem, na Pomorzu.

26. Data: 2005-10-01 20:08:49

Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?veganuj=B1cy_wegetarianin?= <t...@N...gazeta.pl>
napisał(a):

> Jestem za rozpowszechnieniem pojęcia 'nekrofil' jako człowieka lubiącego
> (jeść martwe) ciała (i, lub krew) zwierząt.

I to jest Twoje i tylko Twoje zmartwienie. Na pewno na tej grupie nie
znajdziesz tu zwolenników dla swojej skądinąd chorej teorii.
Proponuję może jeszcze :
"pedofil" - wszyscy wiemy, że cielęcina jest najlepsza, że nie wspomnę
prosiaczków wielkanocnych

Skąd w Tobie tyle nienawiści ?

27. Data: 2005-10-01 20:11:24

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** veganujący wegetarianin <t...@g...pl>:

> A czy obchodzi Cię to, żeby mieć czystą wodę do picia ? ...wodę nie
> zanieczyszczoną krwią z malutkich, małych, większych i wielkich
> ubojni?

Jasne bo najwiecej zanieczyszczenia emitują ubojnie.

> Przemysł zwierzozabójczy zatruwa przyrodę, zatruwa rzeki, ziemię i
> powietrze.

URL?

> I dlatego obchodzi mnie to. Obchodzi mnie to bo nie chcę by moi
> rodzice umarli na nowotwory od śmierdzących trupów i wywarów z nich.
> Bo nie chcę aby w mieszkaniu śmierdziało gotowanym trupem.

Generalnie jesteś debilem. *PLONK*

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

28. Data: 2005-10-01 20:12:25

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"veganujący wegetarianin" <t...@g...pl> wrote in message
> maf <m...@a...alpha.pl> napisał(a):
> >
> o, to ciekawe.
> a jakieś źródło ? jakiś słownik gwary poznańskiej ? jakiś odnośnik (link)
> możesz napisać ?
Prosze bardzo
Moja babcia mowila "idz weg.."
"Gwara poznańska powstała w wyniku ponad stuletniego pruskiego panowania..."
A to ze slownika onet
http://portalwiedzy.onet.pl/tlumacz.html?qs=precz&tr
=nie-auto&x=20&y=9
precz (Ectaco-Poland)
adv,
1 fort
2 hinweg
3 weg
MarekF

29. Data: 2005-10-01 20:23:09

Od: "veganujący Vegetarianin" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

maf <m...@a...alpha.pl> napisał(a):

> [...]
> Moja babcia mowila "idz weg.."
> "Gwara poznańska powstała w wyniku ponad stuletniego pruskiego panowania..."

o,
.. to kurcze u prusaków trzeba uważać by nie przedstwiać się jako weg-
etarianin :)
..
Juz wiem dlaczego z Niemiec wyjechałem tak szybko :))
Powiedziałem tam, że jestem wegetarianinem :)))
i ludzie pewno podświadomie myśleli że jestem kimś "preczującym", "idącym
dalej" :))

30. Data: 2005-10-01 20:31:34

Od: "veganujący Vegetarianin" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski <k...@g...com> napisał(a):

> URL?

http://www.greenangels.org

Generalnie jesteś nekrofilem ?

Pita Grecka ?
[spam] Nowości w sklepie mieszanki.pl
jakie to jablka?
Co szczypie w serze? (żółtym)
[Spam]żeliwne naczynia , garnki ,patelnie , rondle