Re: Czyli jak zawsze.

Data: 2022-03-13 12:34:14
Temat: Re: Czyli jak zawsze.
Od: Consecter <A...@e...com>

Am 12.03.22 um 16:45 schrieb Kviat:

> (...)
>
> A piszesz to wszystko do typa, który twierdzi, że nie wiadomo jaki
> Ziemia ma kształt...
>
> Hmmm... ktoś tu niedawno napisał, że pozwolę sobie zacytować:
> "szkoda czasu i energii na reagowanie na monologi takich osób. Izolacja
> i ostracyzm jest - moim zdaniem - najlepsze rozwiazanie."
>
> Fajnie jest dawać komuś rady, których samodzielnie się nie stosuje.
> Polecam walidajce.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Opisałem tylko swoja postawe wobec osób dzielacych sie ze światem swoimi
monologami. Ciagle uwazam, ze to najlepsza metoda, bo niektórzy być moze
zarabiaja na postach, kliknieciach i reakcjach (sa strony, które licza
zarobek produkujacych sie np. na Youtube). A osobiście nie wdaje sie w
zbedne dialogowanie z takimi jednostkami, stad zarzut niekonsekwencji
nie wypala. Zdradze tajemnice: w thunderbird mam bardzo proste narzedzie
pt. filtr (ang kill file).

--
b31e9f1e-c701-4dcf-9080-f844046faa16