Czym doprawić zupę (?) z kapusty

1. Data: 2009-03-19 16:36:23

Temat: Czym doprawić zupę (?) z kapusty
Od: Yarael Poof <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry. Nietypowy problem.
Moja żona postanowiła wypróbować "dietę kapuścianą", która sprawdziła
się u reszty rodziny. Dla zainteresowanych przepis poniżej, ale jest
jeden problem. Dwa dni było ok, ale jedzenie trzeci dzień tego czegoś
wymaga już pewnego samozaparcia a kapusta wychodzi nosem i uszami.
Szukam jakiegoś sposobu na doprawienie (inne doprawienie) tego przepisu,
by zyskało na smaku i dało się zjeść. Może gotować w inny sposób albo
co... Będę wdzięczny za pomysły, bo niby to działa, ale... W każdm
razie wierzę, że taką breje też można jakoś sensowni doprawić nie
naruszając przepisu. Curry nie stosujemy z rożnych względów.

Maciej

PS Dla zainteresowanych - wspomniana "dieta":

Składniki:
. 2 pomidory
. 3 szklanki wody
. 1 główka kapusty
. 3 duże cebule
. 1 seler naciowy
. 1 por
. 2 papryki
. sól, pieprz, curry, bazylia, papryka, pietruszka, ostry sos np.
sojowy

Warzywa drobniutko poszatkować, zalać wodą i gotować 10 min. na ostrym
ogniu.
Gotować na małym ogniu do chwili, aż warzywa będą miękkie.
ZUPKĘ MOŻNA JEŚĆ ILE SIĘ CHCE I KIEDY SIĘ CHCE!
Zupa nie daje energii. Im więcej się jej je, tym szybciej się chudnie.
Jeśli dłużej przebywasz poza domem, napełnij termos i zajadaj się nią do
woli.
Dzień 1
. Można jeść wszystkie owoce oprócz bananów. Polecam melony i
arbuzy, gdyż mają najmniej kalorii za wszystkich. Jedz tylko owoce i
zupę. Pić można tylko niesłodzone soki owocowe i niegazowaną wodę mineralną.
Dzień 2
. Nie wolno jeść żadnych owoców! Możesz jeść jarzyny, aż do
uczucia sytości.
Staraj się jeść jarzyny zielone, unikaj grochu oraz kukurydzy. Jedz
tylko jarzyny i zupę. Na kolację mażesz jeść 3-4 gotowane ziemniaki.
Dzień 3
. Nie wolno jeść ziemniaków i bananów! Jedz ile chcesz, ale tylko
jarzyny, owoce i zupę. Jeśli przez te trzy dni nie oszukiwałaś, to
schudniesz 2-3 kilogramy.
Dzień 4
. Jedz owoce! Pij maślankę, dużo wody i zupę! W tym dniu Twój
organizm potrzebuje potasu, węglowodanów, protein i wapnia. Tracisz
ochotę na słodycze.
Dzień 5
. Nie jedz owoców! Za to warzyw jedz do uczucia sytości. Postaraj
się wypić 6-8 szklanek wody, aby wypłukać z Twojego organizmu kwas
mlekowy. Zjedz zupę nie mniej niż jeden raz.
Dzień 6
. Nie wolno jeść ziemniaków. Możesz wypić maślankę i jeść owoce,
aż do uczucia sytości. Zjedz zupę nie mniej niż jeden raz.
Dzień 7
. Jedz ile chcesz jarzyny. Pij niesłodzone soki owocowe. Zjedz
zupę, chociaż raz.
Jeśli nie oszukiwałaś to schudniesz od 4 do 8 kg.

Powyższy cykl można powtarzać, ile się chce. Jeżeli dieta jest
prawidłowo prowadzona, zgodnie ze wskazaniami, to będziesz miała
doskonałe samopoczucie. Po tych 7 dniach poczujesz się o wiele lżejsza,
przybędzie Ci energii, sama zauważysz korzystne zmiany.
W czasie diety nie wolno pić alkoholu! Jeżeli musisz to przerwij dietę
na 24 godziny.
Nie wolno też jeść chleba i pić wody gazowanej. Pij nie gazowaną wodę i
maślankę oraz niesłodzone; herbatę, czarną kawę, soki owocowe. W trakcie
trwania diety możesz zażywać wszelkie lekarstwa.

2. Data: 2009-03-19 18:28:09

Temat: Re: Czym doprawić zupę (?) z kapusty
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... "dietę kapuścianą", ....
>...Dwa dni było ok, ale jedzenie trzeci dzień tego czegoś wymaga już
>pewnego samozaparcia a kapusta wychodzi nosem i uszami.

Nie każdy może jeść dużo kapusty.
Np. nie jest wskazana czasem , gdy dolega tarczyca .
Więc nie jedz czegoś czego masz powyżej uszu.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

3. Data: 2009-03-19 22:55:59

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

Ale syf ta dieta. Zero wartosci odzywczych. No, ale tak to u nas jest,
lepiej glodzic sie pare tygodni i cieszyc sie kilkoma "zrzuconymi" kg,
ktore wczesniej czy pozniej wroca niz ruszyc sie na jakas silownie i
odzywiac sie racjonalnie.

4. Data: 2009-03-20 00:53:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Mar 2009 23:55:59 +0100, Grzegorz Prędki napisał(a):

> [...]
> lepiej glodzic sie pare tygodni i cieszyc sie kilkoma "zrzuconymi" kg,
> ktore wczesniej czy pozniej wroca niz ruszyc sie na jakas silownie i

Bingo :-)

5. Data: 2009-03-20 07:27:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yarael Poof" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:gpts9v$2irk$1@opal.icpnet.pl...

6. Data: 2009-03-20 07:35:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maślankę oraz niesłodzone; herbatę, czarną kawę, soki owocowe. W trakcie
> trwania diety możesz zażywać wszelkie lekarstwa.

Najskuteczniej i najtaniej jest mniej jeść i pływać na basenie, nic nie
odchudza zdrowiej i szybciej jak plywanie. Nie siłownia. Siłownia skraca
mieśnie - zestarzejesz się - będą wisiały. Pływanie zlikwiduje tłuszcz,
zbuduje długie i ładne mięśnie, podniesie sprawność
i zrobi zgrabną sylwetkę o płynnych ruchach.

7. Data: 2009-03-20 07:58:31

Od: j...@z...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj z sosem sojowym powiedzmy łyżka lub dwie na talerz zupy

Powodzenia
Jurek

8. Data: 2009-03-20 08:03:32

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bingo :-)

a jesli ktos nie moze chodzic na silownie?
1. serce
2. uszkodzenia narzadow ruchu uniemozliwiajace cwiczenie
co wterdy? hehehe

9. Data: 2009-03-20 08:17:49

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Misiek napisał:

> a jesli ktos nie moze chodzic na silownie?
> 1. serce
> 2. uszkodzenia narzadow ruchu uniemozliwiajace cwiczenie
> co wterdy? hehehe

Dobrać ćwiczenia do swoich możliwości, poprosić o pomoc rehabilitanta.
Przy chorym sercu ruch jest jak najbardziej wskazany, natomiast
nadwaga obciążająca serce nie. Natomiast zgadzam się, że siłownia
nie jest potrzebna.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2009-03-20 11:01:50

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> a jesli ktos nie moze chodzic na silownie?
> 1. serce
> 2. uszkodzenia narzadow ruchu uniemozliwiajace cwiczenie
> co wterdy? hehehe

Uzylem skrotu myslowego "silownia" - chodzilo mi generalnie o ruch, ale
sam mam nadcisnienie i moge wykonywac cwiczenia typowo silowe z
wyjatkiem kilku .

Czy sa jeszcze produkowane sokowirowki, ktore...
ryz z zielona herbata
Co z krolika
Pomidory a przecier
Hamburgery home made