Re: Czym doświetlać?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Czym doświetlać?
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Fri, 26 Oct 2012 17:26:28 +0200

Dnia Fri, 26 Oct 2012 06:35:48 +0200, HGW napisał(a):

> [...]
rd-w-oswietleniu/

> Jeśli musisz koniecznie z tych to ja bym radził tę:
> 827 (2700K) - "żarówkowa",
>
> ale w sprzedaży są świetlówki do roślin, często mają w nazwie "Flora",
> np: http://www.bajcik.pl/product_info.php?products_id=27
89

Bardzo dziękuję wszystkim Odpowiadającym za cenne sugestie. Ponadto
znalazlam o, takie coś, moze przyda się komuś:
http://tropicjungle.blox.pl/2010/02/Doswietlanie-ros
lin.html
Czyli co - pozostaje mi już tylko znalezienie odpowiednich świetlówek :-)

PS. Do Jacka - strasznie histeryzujesz, a gdzież to ja się "darłam" na
Ciebie? Wyraziłam wątpliwość co do watpliwego efektu ze znalezieniem
odpowiednich roślin, które odbywają cały cykl w tak krótkim czasie, jak
miałeś (he he) zadany oraz co do wykonywania pracy domowej za dziecko.
O oświetleniu nie dyskutowaliśmy 333-)
(by XL)