Re: Czym doświetlać?

Data: 2012-10-26 16:47:51
Temat: Re: Czym doświetlać?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Fri, 26 Oct 2012 18:31:46 +0200, Jacek napisał(a):

> Chciałaś? - Masz:
>
> http://tinyurl.com/8n2an6d
>
> tu jest pokazany układ zapłonowy świetlówki. Oprawa powinna mieć to już
> "w sobie".

Uff, dzięki :-)

Dotarłam do "(...)Starter jest małą lampą jażeniową(...)" - oko mi się
zwichnęło i chyba dalsze czytanie odłożę na potem ;-)

W końcu wybiorę chyba coś gotowego z Allegro:
http://allegro.pl/oprawa-swietlowkowa-2x18w-belka-i2
682613472.html
wraz z:
http://allegro.pl/ShowItem2.php/itemNotFound/?item=2
226097756&title=swietlowka-liniowa-25-szt-18w-6500k-
zimna-t8-60cm
6500K chyba bedzie wystarczające, a i długość opraw idealna dla moich
regałów.
Pomnożone przez 10 będzie to trochę kosztowało, ale co tam, jeśli się nie
sprawdzi do fiołeczków, pójdzie do przyszłego budynku gospodarczego, mąż
będzie zadowolony przynajmniej ;-)

> Przy okazji poczytaj, jak możesz wykorzystać nadmiar światła
> (to co będzie Twoim fiołkom zbywać) ;-)

Apage, Satanas! - gdzieś TY mnie wysłał, jeszcze mnie Policja ścignie za
grzebanie w tym g...nie 333-)
Nie wchodzę w te "klimaty", życie jest dla mnie dostatecznie (czyt.
pozytywnie) odurzające :-)

(by XL)